Ženy čelí v dnešní době velkému tlaku na to, aby byly dokonalé a splňovaly leckdy nesplnitelné ideály krásy. Většina z nich se kvůli všudypřítomně propagovanému ideálu cítí nejistě a bojuje se sebepřijetím, a to už od útlého věku. Značka Gillette Venus stojí za každou ženou, bez ohledu na vzhled, tvar těla či pokožku – protože každá žena je krásná taková, jaká je a každá by se měla cítit „ve své kůži“. Proto se Gillette Venus spojila se známými českými influencerkami a v nové kampani společně vyzývají k sebelásce a přijetí naší pokožky takové, jaká je. V osvětové kampani s názvem Na vlastní kůži vyzvala značka české ambasadorky, aby představily své silné stránky a podělily se o náročné příběhy, které se do jejich kůže vepsaly. Kampaň odstartuje výstavou intimních fotografií s příběhy jednotlivých žen a dívek a bude k vidění do 9. května odpoledne u restaurace Nebozízek na pražském Petříně.
Kdo se zapojil do #NaVlastniKuzi?
O své příběhy se podělila například Týnuš Třešničková, jejíž kůže nese známky popálenin, Lucie Levá, jejíž tělo zdobí jizva po onkologické léčbě, zakladatelka projektu Tělo s příběhem Kateřina Kopicová, do jejíž kůže se vepsalo příběh mateřství, Nikol Znášková, která se potýká s akné, nebo Klára Černá, které po kůži kreslí nemoc jménem vitiligo. V neposlední řadě se o své příběhy podělí i slavná rapperka Sharlota, která se skrze svou kůži vyjadřuje pomocí tetování, plus size fotomodelka Anna Krátošková nebo Inka Teschinská, která kráčí životem s atopickým ekzémem. Svým zapojením vyjádřily důvěru ke značce Gillette Venus a produktu, kterému věří a používají ho #NaVlastniKuzi.
Jakub Grabmüller, Brand Manager Gillette Venus pro střední Evropu, k nové osvětové kampani dodává: „Velice mě těší, že se nám v Procter & Gamble podařilo navázat spolupráci s těmito skvělými ženami a společně můžeme šířit osvětu v oblasti skin positivity. Příběhy, které sdílí každá z vybraných žen, jsou velmi silné a intimní. Naše značka si je jistá, že žen s podobnými příběhy, které si prožily doslova na vlastní kůži, je mnohem více. Každá pokožka si nese nějaký ten vlastní příběh – pro někoho je to připomínka toho, že překonal náročnou životní situaci, pro jiného zase prostředek k vlastnímu sebevyjádření. Věřím, že se nám díky kampani a výstavě podaří tuto myšlenku rozšířit a vyvolat diskusi o tom, která pokožka je krásná – protože každá! Doufám, že naše výstava zaujme co nejvíce lidí a povzbudí je k sebelásce a sebepřijetí.“
Foto: se souhlasem Gillette Venus
Zdroj: Gillette Venus
Já taky nemám dokonalou kůži a nevadí mi to. Mám ošklivou jizvu na břiše po císaři, ale je to památka na den, kdy jsem se stala mámou, a to je pro mě nejvíc. S jizvou mi zůstala i kila navíc, kterých se ale chci zbavit. Na cvičení jsem líná, v jídle se nedokážu omezit, tak jsem si zkusila koupit Black Latte drink, ale piju ho teprve týden, tak je brzy na nějaké závěry.
To to je silné téma. Děkuji za pěkný článek.
Výrobky od Gillette ráda používám a ostatní lidi se snažím nesoudit, byť někdy je to docela těžké. Jo a sama sebe beru tak, jak to život přináší. Je jasné, že i do kůže se věk a to, co má člověk za sebou vepíše. Těžko chtít po padesátce vypadat na dvacet.
ANo, již dávno jsem pochopila, že musím mít ráda sebe samu, a smířit se s tím, jak vypadám. Nikdy jsem nebyla štíhlá a zřejmě ani nikdy nebudu. Tečka. Děkuji za článek.
Budu bohužel toto datum mimo Prahu, ale ráda používám výrobky Gilete a jsem s něma spokojená 🙂