Ženy čelí v dnešní době velkému tlaku na to, aby byly dokonalé a splňovaly leckdy nesplnitelné ideály krásy. Většina z nich se kvůli všudypřítomně propagovanému ideálu cítí nejistě a bojuje se sebepřijetím, a to už od útlého věku. Značka Gillette Venus stojí za každou ženou, bez ohledu na vzhled, tvar těla či pokožku – protože každá žena je krásná taková, jaká je a každá by se měla cítit „ve své kůži“. Proto se Gillette Venus spojila se známými českými influencerkami a v nové kampani společně vyzývají k sebelásce a přijetí naší pokožky takové, jaká je. V osvětové kampani s názvem Na vlastní kůži vyzvala značka české ambasadorky, aby představily své silné stránky a podělily se o náročné příběhy, které se do jejich kůže vepsaly. Kampaň odstartuje výstavou intimních fotografií s příběhy jednotlivých žen a dívek a bude k vidění do 9. května odpoledne u restaurace Nebozízek na pražském Petříně.

Foto: se souhlasem Gillette Venus

Kdo se zapojil do #NaVlastniKuzi?

O své příběhy se podělila například Týnuš Třešničková, jejíž kůže nese známky popálenin, Lucie Levá, jejíž tělo zdobí jizva po onkologické léčbě, zakladatelka projektu Tělo s příběhem Kateřina Kopicová, do jejíž kůže se vepsalo příběh mateřství, Nikol Znášková, která se potýká s akné, nebo Klára Černá, které po kůži kreslí nemoc jménem vitiligo. V neposlední řadě se o své příběhy podělí i slavná rapperka Sharlota, která se skrze svou kůži vyjadřuje pomocí tetování, plus size fotomodelka Anna Krátošková nebo Inka Teschinská, která kráčí životem s atopickým ekzémem. Svým zapojením vyjádřily důvěru ke značce Gillette Venus a produktu, kterému věří a používají ho #NaVlastniKuzi.

Foto: se souhlasem Gillette Venus

Jakub Grabmüller, Brand Manager Gillette Venus pro střední Evropu, k nové osvětové kampani dodává: „Velice mě těší, že se nám v Procter & Gamble podařilo navázat spolupráci s těmito skvělými ženami a společně můžeme šířit osvětu v oblasti skin positivity. Příběhy, které sdílí každá z vybraných žen, jsou velmi silné a intimní. Naše značka si je jistá, že žen s podobnými příběhy, které si prožily doslova na vlastní kůži, je mnohem více. Každá pokožka si nese nějaký ten vlastní příběh – pro někoho je to připomínka toho, že překonal náročnou životní situaci, pro jiného zase prostředek k vlastnímu sebevyjádření. Věřím, že se nám díky kampani a výstavě podaří tuto myšlenku rozšířit a vyvolat diskusi o tom, která pokožka je krásná – protože každá! Doufám, že naše výstava zaujme co nejvíce lidí a povzbudí je k sebelásce a sebepřijetí.“

Foto: se souhlasem Gillette Venus

Foto: se souhlasem Gillette Venus

Zdroj: Gillette Venus

Tagy:
5 Komentářů
  1. Tereza Poláková 1 rokem ago

    Já taky nemám dokonalou kůži a nevadí mi to. Mám ošklivou jizvu na břiše po císaři, ale je to památka na den, kdy jsem se stala mámou, a to je pro mě nejvíc. S jizvou mi zůstala i kila navíc, kterých se ale chci zbavit. Na cvičení jsem líná, v jídle se nedokážu omezit, tak jsem si zkusila koupit Black Latte drink, ale piju ho teprve týden, tak je brzy na nějaké závěry.

  2. Romana Mlynářová 1 rokem ago

    To to je silné téma. Děkuji za pěkný článek.

  3. Výrobky od Gillette ráda používám a ostatní lidi se snažím nesoudit, byť někdy je to docela těžké. Jo a sama sebe beru tak, jak to život přináší. Je jasné, že i do kůže se věk a to, co má člověk za sebou vepíše. Těžko chtít po padesátce vypadat na dvacet.

  4. Lenka Hudečková 1 rokem ago

    ANo, již dávno jsem pochopila, že musím mít ráda sebe samu, a smířit se s tím, jak vypadám. Nikdy jsem nebyla štíhlá a zřejmě ani nikdy nebudu. Tečka. Děkuji za článek.

  5. NelaVávrová 1 rokem ago

    Budu bohužel toto datum mimo Prahu, ale ráda používám výrobky Gilete a jsem s něma spokojená 🙂

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account