Udělejte si pohodlí! Mezinárodní den spodního prádla je skoro tady! Tento svátek přichází v České republice na 3. dubna a je ideálním přátelským připomenutím, že je čas zazásobit se novými kousky spodního prádla, která padnou jako druhá kůže, a mít v šatníku spodní prádlo, ve kterém se budete prostě cítit skvěle bez ohledu na velikost nebo tvar. Pohodlné boxerky, tanga, kalhotky s vysokým pasem, bezešvé podprsenky, ale i krajkové sexy kousky – přichází čas slavit. Co všechno, o tomto dni potřebujete vědět? Jen čtěte dál…

Mezinárodní den spodního prádla: jak šel čas

Foto: Shutterstock

19. století

Vzestup spodního prádla

Po roce 1800 se spodní prádla začalo vyvíjet z beztvarých kusů oděvu k přiléhavějšímu a pohodlnějšímu designu, což připravilo jeho cestu pro moderní integraci.

20. léta 20. století

Příchod značkového spodního prádla

Na trhu se začínají objevovat značky, které se specializují na výrobu spodního prádla a vdechují mu jiskru pohodlí a luxusu zároveň. Roy Raymondem zakládá v San Franciscu značku Victoria’s Secret a paradoxně byla od z počátku zaměřena na muže. Filozofie jeho prodeje byla nastavená tak, aby se v obchodě cítili příjemně a nemuseli se při nakupování spodního prádla cítit trapně.

80. léta 20. století

Startují nejvíc sexy reklamy na spodní prádlo v historii

Eva Herzigová v reklamě na značku Wonderbra a sloganem Hello Boys (mimochodem značka Wonderbra přinesla světu první push-up podprsenku a byla zvolena „největší inovací spodního prádla v historii“), Bar Rafaeli nebo Mark Walberg v reklamě na spodní prádlo Calvin Klein, Christiano Ronaldo či David a Victoria Bekcham v reklamě Giorgio Armani. Spodní prádlo se stává jednou „žhavým“ kouskem každého dámského nebo pánského šatníku.

2003

Založení Mezinárodního dne spodního prádla

Počátky oslav tohoto svátku se vážou k 3. dubnu 2003, kdy jeden z prodejců spodního prádla v americkém New Yorku uspořádal v tento den veřejný pochod lidí oděných pouze ve spodním prádla. Toto akce se tehdy zúčastnilo více než 800 žen a mužů a odkazovali na důležitost lásky k vlastnímu tělu. 

Foto: Shutterstock

Proč oslavit Mezinárodní den spodního prádla

1. Oslavujte sami sebe

Mezinárodní den spodního prádla je skvělou připomínkou, jak o sebe pečovat a vážit si svého těla. Je to šance dopřát si nové spodní prádlo, vyzkoušet nové styly, ve kterých se budete cítit dobře a nebát se „jít s kůží na trh“. 

2. Pečujte o sebe

Pamatujete si, kdy jste si naposledy koupili nové spodní prádlo? Mezinárodní den spodního prádla je ideální příležitostí vyměnit starší kousky za nové. Vytřiďte ze šatníku vše opotřebované, nepadnoucí nebo znečištěné a začněte „nový rok“ v novém!

3. Hýčkejte se

Někdy vůbec není na škodu mít záminku, proto proč vyrazit na nákupy. A faktem zůstává, že nákup nového spodního prádla většina z nás vždy odkládá. Vyberte si jeden nový kousek, který vám dodá sebevědomí ve vašem každodenním životě. Vyplatí se vám to!

Foto: Shutterstock

Zdroj: Wikipedia Commons, Holiday Calendar

Autorka: Lucie Janotová

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account