288

„Evo, tohle nebude fungovat,“ jako by to bylo včera, když jsem dostávala od “chytřejších“ (nebo pohodlnějších?) tyhle rady. „Nedávej lidem prostor se vyjadřovat, nezvládnete to kočírovat.“

9 let, více než 2 000 testování, bezmála 300 000 přihlášených a přes 200 000 recenzí! Díky, díky, díky!

“Než něco koupím, přečtu si, jak byli spokojení ostatní.” Někteří testeři svědomitě zkouší produkty a píší objektivní recenze, aby pomohli ostatním s rozhodováním. Jiné baví příležitost dát reálnou zpětnou vazbu výrobci, který vypustil do světa produkt, o kterém je přesvědčen, že je skvělý. Opravdu je? Další část testerů chce produkt prostě vyzkoušet, ať už proto, že váhá s jeho nákupem nebo proto, že ho může mít za zvýhodněných podmínek.

Ať už patříte do kterékoli skupiny, díky, že to takhle klape! Se Ženami s.r.o. zahajujeme desátý ročník a s Testuj.to jsme nedávno oslavili 3 roky! A asi tak, jako jsem náročná na můj tým, tak jsem si řekla, že je na čase být náročnější i směrem k vám, vám všem, kteří testujete a jste ochotni sdílet svou zkušenost.

Takže tady za mě pár doporučení a tipů:

  • Čtěte pozorně všechny podmínky každého testování! Občas se divíte, že kávovar v hodnotě 30.000 Kč vám nedáme zdarma, ale na částce se podílíte. Nedáme, to fakt nejde. Pokud zrovna kávovar potřebujete a přijde vhod sleva 30 % + recenze k tomu, tak se přihlaste. Výhodou je, že ta volba je čistě na vás!
  • Chovejte se slušně! Ano, základní pravidlo, ale musím ho zopakovat. Pokud se vám například právě podmínky nelíbí, opakuji znova – je to jen vaše volba. Všechny komentáře, tedy i ty hanlivé čteme, reagujeme na ně a podotýkám, že vulgaritou to u nás ještě nikdo nikam nedotáhl. Zároveň si říkám, že kdybyste znali Páju a Míšu, určitě byste se k nim takto nechovali 😉
  • Buďte upřímní! Očekávám, že produkt v recenzi popíšete s pozitivními a samozřejmě i negativními vlastnostmi, pokud jsou. Nikdo od vás nechce sluníčkové recenze. Chceme takové recenze a sdílené zkušenosti, které opravdu pomohou při nákupu dalším spotřebitelům, popřípadě výrobci samotnému.
  • Buďte autentičtí! Chci vás vidět! Chci emoci! Chci vidět barvu, cítit tu vůni a zažít tu atmosféru! Jak? Fotka, video, kde vidím vás, vaše úsměvy, vaše děti, kočku nebo prostě kreativní nepořádek v kuchyni, protože to k testování robota přeci patří!
Jo, jo, jo! Tohle chci, fotky, kde vás vidím, kde vám věřím, že jste fakt produkt maximálně otestovali!
Nudaaaaa, tyhle fotky prosím ne. Co mi to říká? Nic, jenom vidím vyfocený produkt asi tak, jako bych ho poprvé viděla v regálu, takže nula. 

Nejvíce jsou třeba videa! Když vidíme, že si s testováním dáte práci, baví vás to a nasdílíte svou zkušenost takto autenticky, jako naše testerka JANE! Mrkněte sem.

Pravda, těchto pár článků je o testování, ale vlastně nejen o něm. Mít možnost vyjádřit se, považuji v životě za opravdu důležité. Také proto tvoříme komunitní web, na kterém dáváme prostor nejen vašim úvahám a blogům, ale také tématům, o kterých se tolik nemluví. Napadá mě třeba Příběh vagíny nebo rozhovor se Zdeňkou Šíp Staňkovou, která stojí mimo jiné za Děti jsou taky lidi.

Jaká témata by podle vás měla dostat větší prostor? Případně, s kým bychom měli udělat rozhovor? Budeme rádi za vaše nápady a tipy!

P.S.

Na závěr ještě jeden můj tip! Asi tak jako děláme radost my vám s pravidelnou dávkou testování řady novinek, tak tentokrát bych vás poprosila, abyste udělali radost vy mně! Klikněte na testování se Ženami s.r.o. a dejte nám vědět, jak se vám líbí a nosí naše afirmační sukně nebo trička?

Foto: se souhlasem Evy Čejkové, Ženy s.r.o. a Testuj.to

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account