115

*heart*
Možná někdo již znáte, či jste se dokonce stihl registrovat do výzvy.. Ale určitě je zde řada žen, co o výzvě ještě neslyšela a přesto by do toho chtěly jít s námi. Právě pro vás budou vznikat tyto menší články a spolu s Renatkou vás povedeme..krůček po krůčku za vysněnou postavou. *heart*
VÝZVA od 25.5.2018 do KONCE ZÁŘÍ 😉
A je to tu! Nová jedinečná výzva, která bude trvat krásných 18 týdnů, tedy 126 dní. 🙂
A co musíte pro začátek udělat 😉
1. vytvořte si tabulku s vaším věkem, aktuální váhou a mírami, v neposlední řadě s váhou, které chcete docílit.. míry, které si přeměříte:

    přes prsa

    paže
    pas
    bříško
    boky
    zadeček
    stehna
    můžete i přes lýtka
    pište si deníček o tom, jak se cítíte..
    sledujte co jíte, pijete..zapisujte si dané poznatky..

Vše začíná v hlavě! Takže od dnešního dne, začínáme věřit, že to jde a svou vysněnou představu si každý den budeme představovat.

Motivace a rady naleznete zde, či na FB:  ČeskoMaminkám, či Máma ve formě.
 
Malé vysvětlení pro nováčky.
Tato výzva probíhá tak, že Vás postupně a nenásilně dovede ke zdravé stravě. Je potřeba abyste jednotlivé úkoly plnila opravdu poctivě. Nejsou nijak náročné a kdykoliv byste byla nejistá, tak prostě přidejte příspěvek zde do komentu, či do skupiny. Nejste v tom sama a divila byste se kolik žen se může v tu samou chvíli cítit stejně. Zde ve skupině je obrovská podpora, tak se opravdu není čeho bát.

Do této neděle máte tři úkoly:
1) Zbavit se veškerých sladkých i slaných pochutin.
Začneme opět s omezením na polovinu toho, co jste zvyklá běžně sníst:
Místo jedné celé sušenky, si dáte pouze půlku a zbytek třeba muži.
Místo dvou kostek cukru do kafe si dáte pouze jednu kostku.
Místo celého dortíku si opět dáte jenom polovinu.
Místo misky brambůrků, sníte zase jenom polovinu.
Místo celé pet láhve se sladkou limonádou nebo celého denního pitného režimu si opět dáte jenom polovinu a zbytek nahradíte vodou.
Mám na mysli POUZE věci, které jste do teď měla denně a byla na ně zvyklá. Ne, že si do jídelníčku jen tak zařadíte půlku sušenky. 🙂
2) Přemýšlet nad jídlem a svým tělem.
Opravdu je velice důležité uvědomění. Sledujte, jak se běžně stravujete, zapište si to do deníčku. Vnímejte Vaše emoce před jídlem, při něm a po dojezení. Představujte si, jak budete vypadat na konci této výzvy. Vžijte se do té představy. Koukněte se na sebe do zrcadla a pohrajte si trochu s hlavou. Tam vše začíná. Věřte si!

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account