Kabelek a bot nemá žena nikdy dost, na tom se asi většina z nás shodne. Co se týče tajů dámských kabelek, tak to by bylo na dlouhou debatu a je to jedna z věcí, kterou třeba muži nikdy nepochopí. Naše každodenní společnice toho musí pojmout opravdu hodně a samozřejmě se jedná jen o věci, které opravdu potřebujeme. Ať už jste příznivkyní větších či menších modelů, jedno budou mít vždy společné, měly by být kvalitní a vydržet.
Česká značka Vuch přesně takové kousky přináší a najdete u nich také spoustu dalších nezbytných doplňků. Společnost se jako zastánce přirozené ženské krásy zaměřuje rovněž na náctileté publikum, neboť si uvědomuje, že především dospívající dívky často bojují s nízkým sebevědomím. Vznikl tak projekt „Vuchlady“, soutěž, z níž vzejde nová tvář značky pro daný rok. Tato dívka se stane Vuch modelkou a múzou a po celý rok bude dostávat její módní produkty.
Když móda pomáhá
Soutěž má však ještě další rozměr. Za každou přihlášenou dívku nebo ženu do soutěže totiž společnost Vuch daruje finanční podporu organizaci Loono, která vzdělává mladé lidi v oblasti prevence nádorových onemocnění. Každá dívka, která se přihlásí, tak zároveň podpoří dobrou věc. Pro letošní ročník je ambasadorkou soutěže zpěvačka, herečka a moderátorka Anička Slováčková.
Již tradiční iniciativa si klade za cíl pomoci dívkám vyrůstat s pozitivním přístupem ke svému vzhledu – bez ohledu na věk, konfekční velikost či zkušenosti. Zakladatelé značky jim zároveň chtějí pomoci zvýšit sebedůvěru, aby mohly ukázat, co v nich je. „Stejně jako v loňském roce, kdy byla členem našeho týmu Anička Jirčíková, tak i nová letošní Vuchlady bude jeho součástí. Užije si hodně zábavy při focení a natáčení nových kolekcí, potká známé a inspirativní osobnosti na našich akcích a eventech, bude se podílet na tvorbě nových kolekcí. Po celý rok pak bude dostávat produkty Vuch a získá odměnu 20 000 Kč,“ říká Martin Kůs, spoluzakladatel české módní značky Vuch a spolupořadatel Vuchlady.
Každá žena či dívka je výjimečná
Z přihlášených žen a dívek vybrala odborná porota 5 semifinalistek, které budou představeny na eventu v pražské prodejně Vuch na Národní třídě ve středu 13. července. Akce se zúčastní také řada známých osobností v čele s letošní ambasadorkou Aničkou Slováčkovou, která zasedne rovněž v porotě. Spolu se zakladatelem značky Martinem Kůsem, zástupcem z organizace Loono a z řad médií a Bárou Krčmovou známou z Óčko TV, Evropy 2 a podcastu roku Opravdové zločiny, pak vybere Vuchlady pro období 2022/2023.
Vuch nehledá ženu s dokonalými proporcemi. Hledá ženu, která se nebojí ukázat svoji ženskost, nebojí se jít do plavek, i když nemá tělo bohyně, a je zdravě sebevědomá. Zvyšovat sebeúctu u další generace je důležitou součástí této změny, je však třeba, aby se nás zapojilo co nejvíce. Ať už jste rodič, kamarádka, přítel, vše, co potřebujete, abyste mohli podpořit dívky ve vašem životě, najdete na www.vuchlady.cz. Každá jsme jedinečná a výjimečná, tak na to nezapomínejme. Příští rok se můžete stát Vuchlady zrovna vy.
Foto: Shutterstock a se souhlasem společnosti Vuch
To se mi líbí