97

Ahoj všem. 
Tak jsem začala. Sepsala jsem si všechny možnosti různě vygooglené i nevygooglené které mi můžou pomoci zlepšit moji situaci. Je jich cca 20. další věcí bylo, že jsem si vypočítala, že když je potřeba aby se z dané činosti stal rituál 21 dnů plus 7 dnů , které chci mít už fit než nastoupím do práce. K poslednímu říjnu mi končí neschopenka – takže to je mínus 30 dnů – na zavedení postupné změny mi tedy zbývá 20 dnů – každý den jednu. Pak jsem si to sepsala popořádku jak bych to chtěla v tom dni praktikovat. Bylo těžké se rozhodnout čím začít, jestli nějakou detoxikaci nebo něco jiného.asi největší zlom ve zdraví nastane , když omezím výrazně cukr, jelikož se o něm říká že je prozánětlivý. Ale měla bych v tom asi chaos, takto, když půjdu od rána postupně k večeru se mi to bude líp praktikovat. Aspoň si to myslím. No změnit své životní návyky asi není jednoduchý, ale mám ten svůj cíl přeci.Začínám ráno – a to tím že místo hrnku kávy jsem si dala celou sklenici vody s citronem. No jak se cítím ? Klouby bolí dál, jedinou změnu kterou pociťuji je, že nejsem od rána tolik ospalá. 🙂
Tak přeju všem hezký pohodový den a zase zítra.:-)

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account