Z Kambodži jsem se přes Singapur přesunula do Thajska. Singapur byl náročný. Nevyspalá s roztrhlou nohou kráčejíc zoombie po singapurských ulicích. Tak jsem si připadala. Byla jsem tam jen na 2 dny, navíc jeden den celý pršelo, tak jsem toho moc neviděla. Jen China town a chrámy v okolí. Dále Sentosa park, kde je i Universal studio. A pak jsem si šla zaplavat na Palawan beach. Nevím upřímně, jestli to za těch 300 USD, co mě to navíc stálo, doopravdy stálo, ale zase mým heslem je, že na zážitcích se nemá šetřit! Next station is Phuket!
Na Phuket se mi moc nechtělo, vzhledem k turistickému ruchu a určitě vysokým cenám, ale byla to nejvýhodnější pozice, kde se s přítelem sejít. Sama jsem zvědavá. Celou dobu cestuji sama, tak to bude zase jiné. Musím se přiznat, že já jsem celkem rychlík a neberu si ani průvodce, protože mě zdržují. Neříkám, že je to dobře, jen si prostě ráda dělám a hledám věci po svém…

Singapur a jeho mrakodrapy

Z bambusu do betonu

První noc spíme v mém oblíbeném bungalovu z bambusu, kde slyšíme šumění vln. Miluju to! Největší spojení s přírodou a k tomu otevřená koupelna bez střechy, takže při sprchování můžete pozorovat hvězdy! Další den si přeje přítel do něčeho více civilizovanějšího a s bazénem. Kdo by to byl řekl :-* ! Je pravda, že mít chvilku pokoj bez ještěrek a švábů je taky super, i když já už jsem si zvykla. Přítele ten přelétající šváb v pokoji trochu řekněme znepokojil, ale časem si taky zvykne na naši rodinnou zoo v bungalovech, ve kterých postupně spíme *smile* .
Po víkendu se přesouváme na ostrov Ko Lanta. Cena za transport z Phuketu je šílená, mám už s čím srovnávat, ale co člověk nadělá?! Ko Lanta nás vyšla jedosměrná na 1100 THB a tam odsud zpět už „jen“ 500 THB.
Ko Lanta je hezký ostrov, ale byl problém se vykoupat, ne všude na pláži se dá plavat vzhledem k nízké hladině vody a korálům. Další s čím musíte počítat je muslimské modlení 5xdenně rozhléhajíc se po celém ostrově začínající v 5:30. To je pecka! Druhou noc už si dávám špunty do uší *sleep* .

Z Ko Lanty zase směr Phuket

Na ostrově můžete jet na výlet do Tiger Cave. Zde jsem se vrátila zpět do deštného pralesa a uvědomila si tu sílu, kterou v sobě má! Nádhera! Brodění se džunglí, potokem, pak prolézání ledové jeskyně. Dále můžete vyrazit např. do Mu Ko Lanta National Park. Taky krásný zážitek 😉 .
Z Ko Lanty míříme zpět na Phuket. Jezdí se přes Phi Phi islands a nakonec 1 noc zůstáváme. Je to tu opravdu krásné, ale samozřejmě hodně turistů. My jsme se tady běželi proběhnout na místní viewpoint a večer v místním podniku pořádají sranda matche Muay Thai. Pak ještě na chvilku poslechnout hudbu na pláži a spinkat. Next station is Phuket again!
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Tak se mějte. Tohle byla moje životní Cesta, ke které se ještě určitě vrátím. Jak vás změní, co dokáže, zda absolvovat a jak získat odvahu odejít z toho, co jste vybudovali? Řeknu vám jediné, pokud se blížíte syndromu vyhoření, dělejte s tím něco *sad*. Žádné peníze světa, žádná práce a kariéra za to nestojí! Zdraví máte jen jedno, já bohužel hloupě naplnila Dalailamova slova, když se ho ptali, co ho na lidstvu nejvíce překvapuje,odpověděl:

Lidé. Protože obětují zdraví, aby vydělali peníze, potom obětují peníze, aby  …..

Celý článek k přečtení zde: