Řadu let jsem pracovala se ženami v rámci osobního rozvoje a často i s jejich muži. A k tomu jsem milovala a také používala arabské parfémy, které jsou samy o sobě ojedinělé svými vonnými kompozicemi a tisíciletou tradicí.  Vysledovala jsem přímý účinek vůní na práci s klienty a jakým způsobem ovlivňují pozitivní posun s tématy, které spolu řešíme a díky tomu vyvinula nový osobitý koncept vonné typologie, který staví jak na sebepoznání tak na vůních.
Ovlivňování psychiky vůněmi je známo jako lidstvo samo. Může nám to připadat banální, ale pouze do té doby než si uvědomíme, že i na dnešním trhu mají některé vonné komponenty 1,5x vyšší cenu než zlato. A také, že vůněmi a tím, co cítíme, jsme ovlivňováni po celý život.
Čich je první rozvinutý smysl se kterým se narodíme, ale také poslední, který odchází z našeho těla, když umíráme. Většinu z nás ovlivňuje především nevědomě, což je škoda, když velmi dobře víme, jak s vůněmi zacházet k našemu prospěchu.
A víme to opravdu velmi dobře, protože nevědomého ovlivňování psychiky vůněmi se hojně využívá v marketingu.
Pokud si jdete koupit lepší auto, podprahově na Vás působí vůně citrusů, jež dodává tělu radost, energetizuje a vyvolává určité nadšení, což jsou skvělé pocity spojené s řízením auta a tedy i prodejem. Také v oddělení nábytku posečkáte o chvíli déle, pokud se tam podprahově využívá levandule, protože máte pocit klidu a pohody a spojujete si ho s tím, jak se budete doma cítit. Nebo pokud pořizujete nemovitost s nejvyšší pravděpodobností zacítíte vůni kávy nebo Vám bude přímo nabídnuta. Kávu máme spojeni s chvílemi odpočinku  a zároveň se znovu obnovením sil. A to doma chceme. To jen pár příkladů z mnoha! Také v psychiatrii a psychologii se léčebný a podpůrný vliv vůní využívá již řadu let. 
Vzhledem k tomu, že mi záleží na vědomějším a lepším životě lidí okolo sebe, protože my jsme ti, kteří tvoří společnost a v té žijí i naše děti, ráda osvětluji tyto triky, protože bez jejich znalosti jsme velmi snadno ovlivnitelní. Osobně preferuji svobodné jednotlivce, kteří se ve svém životě rozhodují vědomě, tudíž jsou méně ovlivnitelní. Pokud vím kdo jsem a co chci, nekoupím si chemicky ovoněné rohlíky, ale budu pro sebe upřednostňovat kvalitu bez šizení! A to v celém svém životě.
Ve vonné typologii duše© se spolu zabýváme výběrem ideální vůně, která charakterizuje přímo konkrétního člověka a nebo vybíráme vůni, která posílí jeho záměr a cíl, a to i skrze cestu sebepoznání.
Vůně = pocit. Jistě to dobře znáte, něco ucítíte a najednou se přenesete do bezpečí k babičce nebo na oblíbené místo, kde vám bylo velmi dobře. Vůně a čich neznají prostor ani čas, ale spojují nás s pocity.
A toho využíváme k dosažení našich cílů. Pokud se potřebuji cítit sebevědoměji např. při důležitém jednání v obchodním světě mužů, je vhodné zvolit konkrétní vůni, kterou si spojím s pocitem sebedůvěry a tu také před jednáním použít. Ovšem jinak se chcete cítit, pokud máte schůzku se svým vyvoleným a máte náladu ho svádět. A pro tuto příležitost je vhodné mít jiný parfém. Dalo by se jednoduše říct, nemíchat práci do soukromého života.
Od našich maminek jsme téměř všechny zvyklé na to, že v tom lepším případě, měly jeden parfém a ten si ještě šetřily pro zvláštní příležitosti.
Dnes velmi dobře víme, že jako ženy se 4x do měsíce měníme a ty moudřejší či citlivější z nás, této přírodní zákonitosti využívají pro sebe! Plynout v souladu sama se sebou totiž nese ohromný benefit v životě. A tak je to i s vůněmi, jak jsem výše naznačila  Opravdu má smysl mít více vůní a každou mít spojenou s určitou příležitostí.
Vzhledem k tomu, že čich je přímo spojen s hormonální soustavou, vybíráme si dle něj i svého partnera. Opět většinou nevědomě. Velmi často se v dnešní době setkávám s problémem, kdy si žena, ovlivněná hormonální antikoncepcí vybere určitého partnera, ale po vysazení, jí přestane „vonět“, protože moudrost jejího těla vyhodnocuje nově, již bez nepřirozeného ovlivnění, že s tímto partnerem není vhodné mít děti…z čehož pochopitelně bývají, po letech vztahu, rozčarované. Dále často řešíme otázku sebehodnoty a sebeúcty.Pak také již výše zmíněné zdravé sebevědomí a to, jak se umět prosadit bez intrik a manipulace. Čistě tím, že si věřím a jsem schopna si zastat samu sebe. Svůj názor a také svá práva. Pochopitelně ani otázka atraktivity pro opačné pohlaví není zanedbatelná, ale to vnímám spíše jako takovou třešničku na dortu. Dnešní ženy, alespoň ty, se kterými se stýkám při konzultacích či v typologii, často již dobře chápou, že šťastné musí učinit především sebe samy ony a potom teprve z této plnosti tvořit vztahy. I k tomu jim totiž Vonná typologie duše©  ukazuje cestu, stejně jako v mnoha dalších tématech.
Kdysi, když mi bylo tak 15 let, mi řekla jedna dáma, že s jemností dojdu vždy dál. A o tom to je. Jsem velmi šťastná a spokojená, že se mi tuto kvalitu podařilo vnést i do své práce. A také, že si mne tyto vůně z orientu před lety našly a naše životy se nerozlučně spojily. Od dob, kdy jdou se mnou se můj život neobyčejně proměnil k lepšímu.
www.barborakravcikova.cz
773949001
P.S. Do konce listopadu získáváte Vonnou typologii ZDARMA pro sebe, pokud ji někomu zakoupíte jako dárek. Nakupujte smysluplně, věnujte prožitky a lepší život.

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account