GLS e-Balik.cz: Konec frontám na poště, balíky odesíláte pohodlně z domova
Hledáte nejpohodlnější a zároveň cenově přijatelný způsob, jak poslat balík z práce nebo z domova, aniž byste musela kamkoliv jezdit či stát fronty? Vyzkoušeli jsme za vás e-Balik.cz od celoevropského balíkového přepravce GLS.
Rychlost, přijatelná cena, skvělé hodnocení
Pokud podnikáte, jste na mateřské nebo prostě nechcete z jakéhokoliv jiného důvodu ztrácet čas čekáním ve frontě, určitě oceníte jednoduchou, přehlednou a rychlou internetovou službu, kde zadáte pár základních informací, a pak už jen čekáte na příjezd kurýra. Jednou ze služeb tohoto typu, která koncem minulého roku dostala i velmi kladné hodnocení v soutěži WebTop100, je portál e-Balik.cz známého nadnárodního přepravce GLS. „Rychlé, jednoduché, jasné odezvy na uživatelskou interakci. Podpora online chatu. Čistý, až mrazivý funkcionalismus. Jde o jasnou komunikaci vůči klientovi,“ tak zní hodnocení portálu jednoho z porotců soutěže.
Příjemce může měnit místo i čas doručení
E-Balik.cz je pohodlný a rychlý způsob, jak poslat zásilku v rámci České republiky nebo do zemí Evropské unie. Aplikace umožňuje posílání balíků na dobírku, tvorbu adresářů i online sledování zásilky. Přepravné lze zaplatit přímo přes internetový portál. „Jedná se o službu pro veřejnost i pro podnikatele a firmy. Prostřednictvím e-Balíku můžete objednat kurýra, který přijede i s předtištěnými adresními štítky vyzvednout zásilku na vámi udanou adresu. Balík můžete také podat sami, například cestou na nákup, na jakémkoliv výdejním místě, v tzv. ParcelShopu GLS.,“ dodává Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika.
Jednoduché a přehledné rozhraní
Cena za přepravu se zobrazuje v průběhu objednávky v nákupním košíku. Města s PSČ i adresy firem napovídá inteligentní našeptávač přímo v zadávacím poli. Dokončenou objednávku potvrzuje GLS zasláním e-mailu. „Vyplnění objednávky je opravdu velmi intuitivní a jednoduché. Pokud se zákazník zaregistruje, může zasílat balíky i na dobírku nebo si vytvořit svůj adresář. Vidět je i historie již uskutečněných objednávek. Vybrané dobírky poukazujeme automaticky na účet odesílatele do 3 dnů. Samozřejmostí je sledování průběhu přepravy pomocí systému Track&Trace, který je přístupný přímo na úvodní internetové stránce. Výhodou našich služeb je také to, že GLS má po celé Evropě přes 16 000 ParcelShopů, z toho již na 200 v České republice,“ dodává Pavel Včela.
Popularita e-Baliku stoupá
Obliba portálu e-Balik.cz stoupá, a to díky přehlednosti a jednoduchosti celého systému, ale i díky spolehlivosti a rychlosti samotné přepravy. „V současné době jsem na mateřské a přivydělávám si šitím dětského oblečení, což mě velmi baví. Každý den odesílám tři, čtyři balíky. Ačkoliv nemám s přepravcem žádnou smlouvu, kurýr přijíždí vždy, když potřebuji,“ uvádí paní Jana z Brna. „Velmi mi vyhovuje, že nemusím nikam chodit. Služba nestojí ani moc peněz, protože poplatek za vyzvednutí kurýrem je účtován vždy jen jednou bez ohledu na počet odesílaných balíků,“ dodává paní Světlana z Prahy, která si v důchodu přivydělává opravou bižuterie.
Ženy s.r.o. si nemohou služby GLS vynachválit 🙂
Zdroj foto: Pixabay.com
Já nemám žádného oblíbeného přepravce. PPL, GLS a DPD jsou podle mě na stejné úrovni. Rozdíl je pak v České poště a zásilkovně. Ta zásilkovna u mě asi vede. Jednak díky ceně, a pak že si můžu balík vyzvednout, když se mi to hodí. Přeprava po ČR není problém. Už i vím, jak funguje přeprava zásilky do zahraničí, takže i to zvládám 🙂 .