Čím více konzumujeme vařenou a smaženou stravu, tím hůře pro nás. Kvůli vnitřní hnilobě se s věkem zvyšuje tělesný pach. A další fakt: důležité je denně vypít určité množství obyčejné vody. Dostatečná konzumace vody snižuje riziko určitých typů rakoviny, zánětu močových cest, zácpy, podporuje duševní výkonnost, atd.

Výběr vody a jídla

„Čím více vaříte, tím hůře budete vypadat; čím více smažíte, tím dříve zemřete.“
Pokud opravdu chcete mít kontrolu nad svým zdravím, musíte si nejprve uvědomit, že tělo vyžaduje stálou a důslednou zásobu obyčejné vody. Sedmdesát procent vaší hmotnosti tvoří voda. Kvalita a stupeň hydratace má přímý efekt na každou buňku ve vašem těle. Z toho vyplývá, že byste měli každý den pít nechemickou, čistou a zásaditou vodu. (Určete si svou tělesnou hmotnost v librách a vydělte dvěma. Číslo, které vám vyjde, vyjadřuje množství vody /v uncích/, které byste měli během dne vypít. Např. pokud vážíte 150 liber, měli byste denně vypít 75 uncí.)
Zde je několik důvodů, proč byste měli pít vodu (správné kvality): 
*heart* Voda pomáhá tělu absorbovat a asimilovat živiny do krve a vnitřních orgánů.
*heart*  Řádná hydratace napomáhá tělu vzdorovat tvorbě ledvinových kamenů, zánětu močových cest a zácpě. Voda rovněž urychluje vylučování toxinů a tělesného odpadu.
*heart*  Prokázalo se, že dostatečná konzumace čisté vody snižuje riziko určitých typů rakoviny, např. rakoviny tlustého střeva, prsu, močového měchýře a ledvin.
*heart*  Pití vody před jídlem napomáhá ztrátě a kontrole hmotnosti, neboť podporuje trávení a snižuje touhu po jídle.
*heart*  Voda „promazává“ klouby a svaly, snižuje zánětlivost, napomáhá při zotavení ze zranění a snižuje riziko určitých typů úrazů, např. výronu.
*heart*  Voda podporuje duševní výkonnost. Jen dvě procenta dehydratace mohou způsobit nezanedbatelné problémy s krátkodobou pamětí!
Také se pokuste dodržovat zásaditou stravu, sestavenou zejména z čerstvého ovoce, zeleniny a obilovin. Tento typ stravy by se měl vyznačovat sníženou spotřebou živočišných bílkovin. Odpovězte si sami: skládá se vaše strava z většího množství jídla, které je čerstvé a syrové?

Jak se vyhnout problému

Je vám cítit z úst? Pokud ano, tak to není kvůli tomu, co jste jedli včera. Je to kvůli tomu, co jste jedli před několika dny, týdny, měsíci a dokonce i roky. Šíří se to z vaší soukromé „hromady hnoje“. Nezapomeňte, že horký vzduch stoupá vzhůru – takže stoupá z vašeho břicha a vychází ven ústy. Mátové bonbóny, zubní pasty a ústní vody jsou jen dočasným řešením, maskujícím příznaky, ale nikdy nevyřeší příčinu.
Proč lidé používají deodoranty a parfémy? Kvůli tomu, aby ukryli pravdu. Pravdou je, že páchnou. Malé děti nejsou cítit, neboť uvnitř nehnijí. Proč se s věkem zvyšuje tělesný pach? Odpověď je nasnadě – jsme „shnilí“. Hniloba postupuje zevnitř ven a odspodu nahoru. Měli byste vědět, že téměř většina všech toaletních potřeb a parfémů je toxická a škodí vašemu tělu, dokonce i některé tzv. přírodní produkty. Deodoranty, které používáme pro snížení zápachu v podpaží, pravděpodobně přispívají k problémům s lymfou a k rakovině prsu.
Proč se většina lidí vyhýbá vykonání potřeby na cizí toaletě, když jsou mimo domov? Kvůli zápachu, který za sebou zanechávají. Představte si, že byste vešli do svého bytu, ucítili byste odporný zápach a nevěděli byste, odkud přichází. Snažili byste se najít zdroj nebo byste jednoduše použili sprej s deodorantem, abyste zápach zamaskovali? Většina z nás by se jistě snažila najít zdroj. Tak proč, když cítíme nezdravý zápach z našeho vlastního těla, jej skrýváme a předstíráme, že neexistuje? Proč si například děláme legraci z kamaráda, když po sobě na toaletě zanechá odporný zápach? Není na tom nic k smíchu, neboť jde o projev nemoci!
Dostává se nám vzdělání a výchovy, která vede k ignoranci. Podílí se na tom i reklama. Většina produktů, na které jsou reklamy v médiích, slouží k tomu, aby zamaskovaly příznaky vážných zdravotních problémů. Prodávají se tělové deodoranty, přípravky na odstranění zápachu z úst, osvěžovače vzduchu, prášky na bolesti hlavy, krémy na suchou pokožku, lokální krémy na kvasinkové infekce, prášky na úlevu od artritidy, speciální programy na hubnutí, vlasová kosmetika, prostředky na pomoc proti alergiím, prostředky na gastrointestinální problémy a mnoho dalších „všeléků“. Nic z toho se však nezaměřuje na původ problému, neboť kdyby tomu tak bylo, už byste si ten výrobek nikdy znovu nemuseli koupit. Marketingové týmy jsou slušně placené za to, aby vás přesvědčily, že „okamžitá“ (a dočasná) úleva je to, co opravdu chcete a potřebujete. Je to rychlé řešení, které zajistí, že si jejich výrobek zakoupíte i příště.
 
Zdroj: thewolfeclinic
Překlad: Jana101

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account