Poslední dobou se setkávám s tím, že se na mě obrací čím dál více podnikatelek, které se sekly v mrtvém bodě a jejich podnikání stagnuje. A tak jsem se rozhodla sepsat několik základních bodů, na které se často zapomíná a kde nám pak drhnou prodeje.
Nevím, kdo je můj ideální zákazník.
Máte skvělé produkty a služby, ale netušíte, kdo si je může koupit. Vytvořit si vašeho ideálního zákazníka je základ. Když znáte jeho priority a problémy, které řeší, můžete se mu jednoduše přiblížit a přinést mu přidanou hodnotu. Díky tomu se často dostávám s klientkami do bodu, kdy takto vytvoříme službu nebo produkt zcela nový a tak mají jedinečnou šanci chytit své místo na trhu. Takto můžete být pro své zákazníky doslova magnetem.
Prezentace nevystihuje to, co nabízím.
70% zákazníků se pro koupi rozhoduje na základě emocí. Víte, jaké emoce vzbuzuje v zákaznících vaše prezentace? To je další z bodů, na které se při mé práci zaměřuji. Když už víte, kdo je váš ideální zákazník, jednodušeji mu přiblížíte i svou prezentaci. Někdo chce pocit bezpečí, jiný design a další péči. Proto je důležité vědět komu prodáváte, abyste v něm vytvořili ten správný pocit.
Komfortní zóna
Strachy, které máme, jsou jenom iluzí. Bojíme se, že nemáme na tohle a tamto a co na to řeknou lidé. A tak se často v podnikání bojíme pustit do akce, která by nás posunula dopředu. Je důležité vystoupit z komfortní zóny a začít se ukazovat. Je spousta způsobů, jak na to a každému bude vyhovovat něco jiného. Důležité je ovšem překonat iluzorní strach.
Struktura
Často mají podnikatelky skvělý nápad, ať už se jedná o produkty nebo služby, nicméně struktura jejich prodeje a prezentace pokulhává. Zákazník si s vámi potřebuje vybudovat vztah a tak je nezbytné se zaměřit i na tuto část. Budovat komunitu a péči, kterou zákazník hledá a ukázat mu, že jste v tom s ním. Popsat svůj příběh a být mu “na blízku”.
Jestli si sama nevíte rady s tím, kam směřujete, potřebujete si ujasnit, kdo je váš ideální zákazník nebo jaké mouchy vychytat ve vaší prezentaci, ráda si vezmu do péče i vás. Stačí se mi ozvat na ne***********@gm***.com a uvidíme, kam můžeme společně a efektivně posunout vaše podnikání.
Budu se těšit
Nela
Neprodávám. Jak to obrátit?
-
4.12.
Jitka Štádlerová||Osobní rozvoj a podnikání
Lidé zapomenou, co jste řekla,lidé zapomenou, co jste udělala,ale nikdy nezapomenou, jak se díky Vám cítili. Maya Angelou ...
-
Kdo je pansexuál
Jiří Hudeček||Osobní rozvoj a podnikání
Kdo je pansexuál ? Když se po ulici za ruku vodí dva muži a na lavičce v parku se...
-
Samochvála smrdí
AniLukšová||Osobní rozvoj a podnikání, inspirace, péče o sebe
Z dna se dá odrazit: Jak jsem se postavila své vnitřní kritice a začala se milovat Umíte se pochválit?...
-
Nádherný to pocit – vědět, že nic nemusím a zároveň můžu všechno
KristiS.||Osobní rozvoj a podnikání
Při čtení článku se mnou rezonuje třeba jenom jedna věta, kterou dám hned do svého života. Knížky nebo články...
-
Blázinec 1.den
Životna prášky||Osobní rozvoj a podnikání
1. den, středa Ráno jsem se rozloučila s dětmi a manželem, který je vezl do školky a školy, pořádným...
-
Chcete jít s kůží na trh? S tímhle se prosím smiřte dopředu
VeronikaKubrichtová||Osobní rozvoj a podnikání
Tohle není článek pro ty, kdož plánují hvězdnou kariéru v oblasti sexuálních služeb. Článek je pro obyčejné smrtelníky a smrtelnice,...
-
Afirmace pro zánět žil, křečové žíly a trombózu
Jana101||Osobní rozvoj a podnikání
ŽÍLY rozvádějí radost ze života. ZÁNĚT ŽIL signalizuje především zlobu a frustraci, a také málo radosti v životě. Je rovněž...
-
Do jaké skupiny žen patříte vy?
LenkaRož Schánová||Osobní rozvoj a podnikání
Tyto dvě fotografie od sebe dělí 10 let, 10 kg a 90 min. každé ráno v koupelně. Podle mého...