Vždy je pro mě nesmírně cenné, když dostanu od svých klientů zpětnou vazbu. Mohu tím zlepšovat kvalitu služeb a hodně se toho naučit. A samozřejmě ocenění potěší.

Dvojnásob potom když vím, že je proces poradenství přínosný skutečně oběma stranám. Dbám o to, aby se klient mohl cítit bezpečně a mohl být naprosto sám sebou – i se všemi svými pocity, myšlenkami a názory.
 

“Poradenství hodnotím pozitivně. Už několikátý týden mi dává pocit, že se život dá zvládnout a že nemusím být na všechno sama. Jsem ráda, že jsem se k paní psycholožce objednala. Nejvíc se mi líbí, že nehodnotí a dobře naslouchá. Nebojí se také říct, co si o situaci myslí. Děkuji.”

Andrea, 27, Praha

 

“Paní psycholožka umí naslouchat. Celé sezení projevovala aktivní zájem o to, co říkám.”​

Kamil, 37 let, právník

 

Dále je pro mé klienty ze zpětných vazeb nejdůležitější:

  • objektivní pohled na jejich situaci
  • podpora během celého procesu
  • přijetí jejich pocitů a stavů namísto hodnocení a souzení
  • důvěrné prostředí, ve kterém se mohou uvolnit

 
Velmi kladně oceňují také formu práce na tématu mezi jednotlivými setkáními v podobě domácích úkolů – většinou je to nějaká otázka, nad kterou se mají hlouběji zamyslet a zapsat si, k čemu došli.

 

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account