Vždy je pro mě nesmírně cenné, když dostanu od svých klientů zpětnou vazbu. Mohu tím zlepšovat kvalitu služeb a hodně se toho naučit. A samozřejmě ocenění potěší.
Dvojnásob potom když vím, že je proces poradenství přínosný skutečně oběma stranám. Dbám o to, aby se klient mohl cítit bezpečně a mohl být naprosto sám sebou – i se všemi svými pocity, myšlenkami a názory.
“Poradenství hodnotím pozitivně. Už několikátý týden mi dává pocit, že se život dá zvládnout a že nemusím být na všechno sama. Jsem ráda, že jsem se k paní psycholožce objednala. Nejvíc se mi líbí, že nehodnotí a dobře naslouchá. Nebojí se také říct, co si o situaci myslí. Děkuji.”
Andrea, 27, Praha
“Paní psycholožka umí naslouchat. Celé sezení projevovala aktivní zájem o to, co říkám.”
Kamil, 37 let, právník
Dále je pro mé klienty ze zpětných vazeb nejdůležitější:
- objektivní pohled na jejich situaci
- podpora během celého procesu
- přijetí jejich pocitů a stavů namísto hodnocení a souzení
- důvěrné prostředí, ve kterém se mohou uvolnit
Velmi kladně oceňují také formu práce na tématu mezi jednotlivými setkáními v podobě domácích úkolů – většinou je to nějaká otázka, nad kterou se mají hlouběji zamyslet a zapsat si, k čemu došli.