Most byl postaven celý ze dřeva, často ho zachvacovaly plameny a musel být neustále opravován. Když ho nepostihl požár, poškodila jej povodeň a roku 1639 jej údajně strhli Švédové. V roce 1742 jej pro změnu zapálila francouzská vojska a za napoleonských válek byl částečně rozebrán, po té opět opraven i s novou střechou, postaveny byly už i kamenné pilíře. V tomto stavu se most dochoval až do druhé poloviny 20. století. Bohužel 18.7.1986 za neznámých okolností zcela vyhořel, zůstaly pouze kamenné pilíře. Jeho oprava podle dochovaných plánů a fotografií trvala až do roku 2003, kdy byl nový most uveden znovu do provozu.
Na most dlouhý 62,25 m a široký 5,75 m je povolen vjezd motorových vozidel s hmotností do 5 tun. Zastřešení je udělané bez použití hřebíků a vrutů, jen se spojovacími dřevěnými kolíky. Radošovem prochází červená turistická značka, cesta podél řeky je také vhodná pro nenáročný cyklistický výlet a je také místem, které je krásné si prohlédnout při sjíždění řeky Ohře.