Společenské setkání lidí vynikajících v různých profesích se uskutečnilo v nově otevřeném hotelu Grandium Prague a to ve skvělé atmosféře, jak už bývá zvykem. Mezi hosty se objevila řada profesně úspěšných osobností napříč různými směry. O hudební vystoupení se postarala zpěvačka s neskutečným espritem Hanka Křížková, operní diva Pavlína Senić a barytonista Filip Bandžak, který zpíval v čínštině. V hotelu všechny hosty přivítal moderátor Josef Mádle, který dal slovo pořadatelce Michaele Lejskové a generálnímu řediteli hotelové sítě LE Hotels Group Petru Lžičařovi. „Potěší mě, když se u nás neuvidíme naposledy a hotel Grandium bude patřit mezi místa, která kdykoliv rádi navštívíte. Nově zrekonstruované prostory, větší konferenční sály a také nová zimní zahrada, kde se nachází celoročně otevřená restaurace v příjemném stínu zeleně a vzrostlého kaštanu, zve na gastronomickou nabídku hodnou uvážení,“ dodává Petr Lžičař.

„Jubilejní desáté setkání bylo o tom, co jsem propagovala už při tom prvním před lety, a tím je důležitost osobního setkávání v době, kdy nám internet tak velmi dobře slouží pro vyhledávání téměř všeho, co poptáváme. Zde se mohou sejít lidé z různých profesí, představit se a inspirovat, v čemž vidím přínos pro společnost. Přeji si, aby lidé, ať už se rozhodnou pro jakýkoliv obor, věděli, že na každém záleží a právě taková společnost je, jakou ji tvoří každý z nás. Prostor dáváme také neziskovým organizacím, o jejichž působení se snažíme vytvářet ještě větší povědomí a podpořit tak jejich činnost. Však motorem magazínu je právě to, že každý děláme, co nejlépe dovedeme, a vzájemně se v tom podporujeme!“ zdůrazňuje šéfredaktorka magazínu Best of a producentka profesních setkání Michaela Lejsková.
Z neziskového sektory byly podpořeny Asociace veřejně prospěšných organizací, kterou zastupovala ředitelka Monika Jindrová, nezisková organizace Jahoda, tu představila ředitelka Markéta Kalinová a Kapka Naděje, kterou zastoupila manažerka PR Vlaďka Svobodová.Všichni zástupci neziskových organizací obdrželi květiny ze studiaPapaveraa perník se svým logem od tradičního perníkaře z Pardubic Pavla Janoše.

 
Odpolední program nabízel možnost zajistit i hlídání pro malé děti, které mohli vzít rodiče s sebou a přitom si užít program. „Stejně jako v našich školkách, provozovaných neziskovou organizací JAHODA, tak i na 10. ročníku Setkání profesionálů, které pořádal magazín Best of, bylo tím hlavním cílem nabídnout dětem příjemný a laskavý prostor. Citlivý přístup našich profesionálních chův umocnil pocit rodinné atmosféry strávené v prostoru vybaveném hračkami a aktivitami, které vtáhly do hry nejedno dítko. Rodičům jsme tak věnovali volné chvíle, ve kterých si užili program setkání a profesionální péči o jejich děti,“ upřesňuje Petr Šeda, ředitel mateřské školky a manažer vzdělávacích středisek organizace JAHODA, z. ú.
Hlavními partnery se stali Autosalony Kopecký, prodejce automobilů Peugeot a BMW, které zastupoval Martin Vodička. „Před hlavním vchodem hotel Grandium si hosté mohli povšimnout vystaveného modelu, poslední novinky Peugeot 508 GT, který se stal důstojnou vlajkovou lodí značky, o čemž svědčí i to, že vůz byl nominován do finále ankety Evropské auto roku,“ dodává obchodní ředitel. Druhým hlavním partnerem byla společnost Anopress IT, a.s.. Jedná se o unikátní databázi českých médií a službu pro monitorování médií. Představila ji obchodní ředitelka Mgr. Eva Strachotová.

 
Akci podpořila také Aurum Clinic, kterou zastoupila Ivana Němečková. Rovněžautor pozvánek s ražbou a zlatotiskem Zimmermann typografy, v čele s Václavem Zimmermannem, který měl na akci také svoji prezentaci tiskovin a ražeb. Autory šatů pořadatelky Michaely Lejskové a houslistky Markéty Muzikářové byli sourozenciPonerovi, kteří dále vystavili několik svých modelů. Fotokoutek Royal Photo Booth, který provozovali Veronika a Honza Škrabalovi, nabízel možnost zvěčnit hosty na tištěných fotografiích. Protagonisté setkání obdrželi pugéty od květinářství Papavera. Merlot d’Or, zajistil welcome drinky a řízenou degustaci francouzských vín, kterou měl na starost manažer a sommelier vinotéky František Láska. Kliniku DermaEstetic, která se zabývá estetickou laserovou dermatologií a dále také klasickými kožními chorobami, zastoupila sama majitelka Hana Šulcová.
Harley Davidson vystavili Model Fat Bob®, který nabízí agresivní a nesmlouvavý výraz, úžasný výkon a ovladatelnost, špičkové zpracování a výkonný motor Milwaukee-Eight®. Phyris Skin Care Concepta Arabesque Make-up Collection patřily k profesním prezentacím, které představila zakladatelka Almaf Beauty Alexandra Fričová, která se svým týmem představilavelice účinné pleťové sérum SEE CHANGE V-Contour, které již za pár měsíců dokáže doslova omladit pleť. Přitom stačí pouze velice jednoduše používat. Z prostředí profesionální kosmetiky a dermatologických klinik přicházíme s PHYRIS kosmetikou i přímo mezi klienty. Hosté si mohli vyzkoušet škálu originálních francouzských parfémů z brněnskéESTA parfumerie, kterou vede již přes třicet pět let věrná své profesi, paní Naďa Sedláčková. Prohlédnout nádherné originální knihy vydané nakladatelstvím POP PAP. Projekt pro podnikavé a ambiciózní lidi je Business for Breakfast Česká republika, který se akce rovněž zúčastnil a zastoupila jej provozovatelka frančízi Kamila Zárychtová. Poděkování za podporu akce patří též společnosti Marlenka. Svoje umění představila Rozárie Kautmanová s Barbarou Kautmanovou, maminkou a manažerkou v jednom. Jednalo se o autorské kresby dívenky, které aplikuje na hedvábné šátky a oblečení značky Ego by Roza.
Mediálními partnery akce se stali: Magazín BYZMAG, Pražský zpravodaj, Czech and Slovak Leaders, Ženy sro, magazín Jezdectví, Luxus.cz, magazín VIP osobnosti a La Cucina Italiana.
Akce se konala pod záštitou prezidenta České republiky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.
 
Zdroj: Profesní magazín Best of www.ibestof.cz
Foto: Honza Kvarda, Felix Pašek a Petr Mráček

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account