Dozrál čas pustit své podnikání za hranice? Rozšiřte svůj byznys do celého světa. Nezbytným prvkem, který z návštěvníků vašeho e-shopu udělá platící kupující, je správná platební brána. Taková, která umožňuje platby v různých měnách a s níž se zákazník domluví ve svém jazyce.
Proč je výběr platební brány pro vaše podnikání důležitý
Platební brána představuje most mezi vaším e-shopem a bankovními účty kupujících. Nenechte si utéct zákazníky i tržby nespolehlivým nebo neintuitivním platebním řešením. Pro své podnikání potřebujete moderní platební bránu. Takovou, která zaručí hladký průběh plateb, ale také bezpečnost transakcí, sníží míru nedokončených nákupů a zvýší důvěru zákazníků ve váš obchod.
Na co se zaměřit při výběru mezinárodní platební brány
Může být obtížné se zorientovat v džungli nabídek poskytovatelů platebních bran. Proto se zaměřte na tyto klíčové ukazatele: podporované měny a jazykové mutace, škálu možností plateb, bezpečnost, jednoduchost integrace do vašeho e-shopu, ale také se zajímejte, kolik vás to celé vlastně bude stát.
Podporované měny a země
Ujistěte se, že vámi vybraná platební brána pokrývá všechny trhy, na které se chcete zaměřit. Čím více možností, tím lépe. Samozřejmostí by měla být podpora všech typů platebních karet a elektronických peněženek. Užitečným bonusem, který vám zajistí náskok před konkurencí, může být umožnění plateb stravenkovými či benefitními kartami.
Bezpečnost na prvním místě
Digitální doba s sebou nese bezpečnostní rizika, proto je zajištění bezpečnosti transakcí i dat vašich zákazníků naprosto nezbytné. Vyberte si platební bránu, která používá nejnovější šifrovací technologie a splňuje mezinárodní bezpečnostní standardy.
Uživatelská přívětivost a integrace
Uživatelská přívětivost hraje prim. Když zákazník na první dobrou pozná, kam kliknout, je to výhra pro něj i pro vás. Zvolte bránu s intuitivním rozhraním a možností přizpůsobení vzhledu, aby zapadla do designu vašeho e-shopu. Při porovnávání nabídek hledejte takové, které nabízejí snadnou integraci do vašeho systému. Implementace platební brány by zároveň neměla narušit funkčnost a chod vašeho webu. Zákazníka totiž může jakákoliv chybová hláška vyplašit a poslat nakoupit ke konkurenci.
Prostudujte si poplatky a podmínky
Ach, ty ceníky. Za funkčnost a efektivitu se platí, ale neplaťte víc, než musíte. Někteří poskytovatelé mohou účtovat fixní poplatek za transakci, jiní procentuální část z prodeje. Samotný provoz brány a zákaznický servis může být zpoplatněn měsíčními sazbami. Co z toho vyplývá?
Hledejte poskytovatele platebních bran, který má transparentní cenovou politiku. Pokud zvolíte dobře, investice do kvalitní platební brány se vám vrátí v podobě spokojenějších zákazníků a vyšších tržeb.
Zdroj: globalpayments.cz
Foto: Freepik.com