Trh je plný nejrůznější produktů a služeb, reklamy na nás útočí ze všech stran a být vidět je čím dál náročnější. Velmi významnou roli tak v nákupním rozhodování hrají osobní zkušenosti a doporučení. Chcete-li, aby se o vaší značce, e-shopu či restauraci mluvilo autenticky a přirozeně, měli by tak činit reální lidé, nikoliv placení influenceři. Platforma Mylou vás s těmito lidmi, kteří vytvářejí uživatelský obsah (UGC), propojí, čímž získáte nejen recenze, ale takéfotky, videa, reels nebo příspěvky na sociálních sítích.
Najít a oslovit vhodné testery a tvůrce nemusí být vůbec složité, přesvědčit se můžete v sérii videí, jež ukazují, jak si jednoduše založit kampaň na Mylou. Zapojení reálných uživatelů je značně efektivní v mnoha směrech, jejich autentický obsah vzbuzuje důvěru, což funguje velmi dobře v rámci marketingu. V momentě, kdy se svým přátelům, známým a své „on-line bublině“ svěří se svou zkušeností, je velmi pravděpodobné, že získáte nové zákazníky. Navíc algoritmy pracují tak, že čím více se vaše značka objevuje v diskusích, tím větší je dosah.
Dopřejte si chvilku na zhlédnutí videí a hned vám bude jasnější:
- Jak pomocí UGC obsahu posílit důvěryhodnost, zvýšit prodeje i viditelnost vaší značky napříč online kanály.
- Jakým způsobem pomáhá Mylou firmám všech velikostí, a tedy i té vaší, proměnit zákazníky v ambasadory značky.
Největší přínosy UGC pro vaši značku v kostce:
- Zvýšení povědomí a zapojení – obsah je sdílen přirozeně a má vyšší dosah
- Větší důvěryhodnost a autenticita – 60 % nakupujících považuje tento druh obsahu za nejautentičtější
- Značný vliv na nákupní rozhodování – recenze vyhledává před nákupem 92 % zákazníků a 86 % spíše důvěřuje značkám využívajícím UGC.
- Efektivní marketing s podstatně nižšími náklady než reklama.
- Potenciál zvýšení míry prokliku (CTR)
- Pomocník k lepšímu SEO – díky obsahu od uživatelů lze lépe definovat zájmová témata a implementovat je do webu pro zlepšení viditelnosti
Foto: freepik.com












