128

Řešíš, co bude? Máš strach o sebe, o děti? V krizové situaci teď pomůže následující desatero. Já ho dodržuju průběžně po celý rok:)
1. Vybírej správné myšlenky
Nejlepší, co teď pro sebe můžeš udělat je být v pohodě. Zdraví začíná u myšlenek a psychické pohody. Já to vím, protože jsem se takhle před x lety uzdravila. Doktoři mi nedávali žádnou šanci na uzdravení a já se rozhodla, že to zvládnu, budu se zase smát a jezdit na kole. Teď to samý můžeš udělat i ty. Rozhodni se pro myšlenky, které podpoří tvoji imunitu..
2. Obklop se pozitivními lidmi
Úplně chápu, že každý z nás teď musí zažívat pocity strachu a nejistoty. To je přirozený, protože základní funkce mozku je „ochránit tě“. Jenže! Myšlenka = energie. Pokud se sejdeš s rodinou, kamarádkou a dokážeš se od vnějšího dění odpoutat a zasmát se, vysíláš tím pozitivní energii do celýho světa. Víra v dobrý konec k němu nakonec přispěje.

3. Hejbej se
Pohyb je super! Udělá ti dobře po všech stránkách. Napumpuje svaly a endorfiny do žil. Hlavně sportem podpoříš psychiku. Úplně nejlepší varianta je vzít prcka ven a provětrat se procházkou. Nemusíš podávat strhující výkony. Já kombinuju venkovní pohyb s domácím cvičením. To mi vždycky udělá dobře.
4. Jídlo jako lék
Na tohle jsem přišla až nedávno. Když jíš střídmě a zdravě, jsi ve větší pohodě a líp zvládáš stres. Zkus omezit cukry a polotovary. Nejlepší je stejně domácí jídlo, tak si uvař kotel něčeho dobrýho a bude ti fajn po těle i po duši.

5. Spi jako dudek
Když jsi nevyspalá, tak tě každá maličkost rozhodí. Ty teď potřebuješ pravý opak. Místo sledování televize a večerního sjíždění Facebooku si večer povídej s partnerem nebo si přečti knížku. Jdi dřív spát. Ráno bude veselejší6. Jdi do lesa
Japonci mají speciální učení o tom, jak chodit po lese. Já ho teda ještě nestudovala, ale kdykoliv vyrazím do lesa, je mi blaze. Zkus to i ty. Děti se zabaví a budete mít náhradní program, když je teď všechno zavřený.
6. Jdi do lesa
Japonci mají speciální učení o tom, jak chodit po lese. Já ho teda ještě nestudovala, ale kdykoliv vyrazím do lesa, je mi blaze. Zkus to i ty. Děti se zabaví a budete mít náhradní program, když je teď všechno zavřený.
7. Uvolni se
Teď určitě není čas k tomu být dokonalá. Dovol si zvolnit doma a čas si naopak užívat! S dětmi i partnerem! Dej si vanu, zapal svíčky… Až děti usnou, šup spolu pod peřinu. Milování tě dostane do jiné dimenze. Láska je nejlepší lék, který si tyhle dny můžeš dopřát.

8. Mluv o svých pocitech
My ženy máme mozek jak výbušný karburátor. Potřebuješ vyventilovat svoje pocity a obavy. Dej si ale limit! O negativních věcech mluv maximálně 15 minut denně, víc ani ťuk! Vzpomeň si na energii, kterou tím sama vytváříš. Pamatuj: co vytváříš = máš.
9. Vykřesej z krize to nejlepší
Možná tě až do teď nenapadlo, že z krize můžeš těžit. Krize je dobrá, když se zastavíš a změníš všechno, co ti do teďka nevyhovovalo. Máš k tomu ideální příležitost. Jakmile krize pomine, můžeš začít lépe a radostněji. Je to na tobě:)
10. Pomáhej
Tam, kde je potřeba. Buď ohleduplná. Mysli na to, co svým chováním přinášíš světu. Každá z nás může přispět k tomu, abychom se všichni měli líp. Začít můžeš už dnes.
Ostatně, nic není náhoda. Vše se děje z nějakého důvodu. Možná se máme zastavit, zapřemýšlet nad našim způsobem života a změnit svět k lepšímu. Sdílej dál, jestli souhlasíš… Stáhni si Tahák z krize a buď v klidu a pohodě.

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account