Do kanceláře plné usměvavých kolegyň hledáme parťačku. Budete mít pod palcem komunikaci s dodavateli, dopravci a výrobou. Když už vše domluvíte, je potřeba zařídit, aby se následně také všechno správně udělalo, takže budete koordinovat další lidi. Je vám jasné, že to chce pečlivost, dobrou komunikaci a chvílemi pevné nervy, protože práce je hodně a lidi jsou lidi. Máte na to? Tak se přihlaste a můžeme začít!
Co budete dělat?
-
zpracujete objednávky dodavatelům a pošlete je,
s výrobou plánujete skladové zásoby a čas dodávek materiálu,
máte pod dohledem fakturace a cenové nabídky, hlídáte ceny a výdaje,
denně komunikujete po mailu a někdy i telefonu anglicky či německy.
Co dostanete…
-
Zaměstnání na HPP v ověřené společnosti s dlouhou historií na dobu neurčitou,
firemní akce, stravenky, mobilní telefon a další benefity,
svůj vlastní stůl a všechno potřebné ke své práci,
nástup klidně hned, případně podle společné dohody, na kvalitního člověka si rádi počkají,
motivující odměnu, o kolik si řeknete vy?
Jaká jsou očekávání vašeho budoucího kolektivu?
-
vzdělání ideálně ekonomického směru, abyste chápali čísla a obchod,
rozumíte a ideálně umíte pracovat se skladovým hospodářstvím,
výhodou pro vás bude znalost systémů RAALTRANS a ABRA,
praxe v administrativě, víte, že je potřeba mít ve věcech pořádek,
komunikativní němčinu, rozumíte, když na vás někdo mluví a v psané formě si poradíte,
jste samostatná a komunikativní osobnost, pamatujte na optimismus,
pečlivost je pro firmu velké plus, přeci jen je to technický obor,
jste týmový hráč, umíte i nahrávat a když je potřeba, podržíte ostatní.
Představíte se nám?
Už se na Vás upřímně těšíme. Máme pro Vás připravenou spoustu zajímavé práce, poznáte skvělé lidi, najdete nové přátele v prostředí, kde se skutečně pracuje a uvidíte za sebou výsledky. Pošlete nám svůj životopis v češtině na ma*@ne********.cz. K příloze přidejte i pár řádků o sobě, co Vás baví, proč se Vám pozice líbí a co od spolupráce očekáváte. Těšíme se na Vás!