Poslední dobou se setkávám s tím, že se na mě obrací čím dál více podnikatelek, které se sekly v mrtvém bodě a jejich podnikání stagnuje. A tak jsem se rozhodla sepsat několik základních bodů, na které se často zapomíná a kde nám pak drhnou prodeje.
Nevím, kdo je můj ideální zákazník.
Máte skvělé produkty a služby, ale netušíte, kdo si je může koupit. Vytvořit si vašeho ideálního zákazníka je základ. Když znáte jeho priority a problémy, které řeší, můžete se mu jednoduše přiblížit a přinést mu přidanou hodnotu. Díky tomu se často dostávám s klientkami do bodu, kdy takto vytvoříme službu nebo produkt zcela nový a tak mají jedinečnou šanci chytit své místo na trhu. Takto můžete být pro své zákazníky doslova magnetem.
Prezentace nevystihuje to, co nabízím.
70% zákazníků se pro koupi rozhoduje na základě emocí. Víte, jaké emoce vzbuzuje v zákaznících vaše prezentace? To je další z bodů, na které se při mé práci zaměřuji. Když už víte, kdo je váš ideální zákazník, jednodušeji mu přiblížíte i svou prezentaci. Někdo chce pocit bezpečí, jiný design a další péči. Proto je důležité vědět komu prodáváte, abyste v něm vytvořili ten správný pocit.
Komfortní zóna
Strachy, které máme, jsou jenom iluzí. Bojíme se, že nemáme na tohle a tamto a co na to řeknou lidé. A tak se často v podnikání bojíme pustit do akce, která by nás posunula dopředu. Je důležité vystoupit z komfortní zóny a začít se ukazovat. Je spousta způsobů, jak na to a každému bude vyhovovat něco jiného. Důležité je ovšem překonat iluzorní strach.
Struktura
Často mají podnikatelky skvělý nápad, ať už se jedná o produkty nebo služby, nicméně struktura jejich prodeje a prezentace pokulhává. Zákazník si s vámi potřebuje vybudovat vztah a tak je nezbytné se zaměřit i na tuto část. Budovat komunitu a péči, kterou zákazník hledá a ukázat mu, že jste v tom s ním. Popsat svůj příběh a být mu “na blízku”.
Jestli si sama nevíte rady s tím, kam směřujete, potřebujete si ujasnit, kdo je váš ideální zákazník nebo jaké mouchy vychytat ve vaší prezentaci, ráda si vezmu do péče i vás. Stačí se mi ozvat na ne***********@gm***.com a uvidíme, kam můžeme společně a efektivně posunout vaše podnikání.
Budu se těšit
Nela
Neprodávám. Jak to obrátit?
-
NEJKRÁSNĚJŠÍ VÁNOČNÍ DÁREK
Marie Kostelecká||Osobní rozvoj a podnikání
Nejcennější dary nejsou v ceně: Příběh o lásce, oběti a zlatém řetízku Žili kdysi mladí manželé, velmi chudí, ale...
-
"Mám STRACH mít se víc RÁD!"
JolanaFišerová||Osobní rozvoj a podnikání
Očekáváte lásku od ostatních? Naučte se ji najít uvnitř sebe Nevím, jak vy, ale JÁ jsem si dřív myslela, ...
-
SOBOTNÍ POHODA: Duchovní rada v praxi a příjemný večer v knihovně?
RenataPetříčková||Osobní rozvoj a podnikání
*heart**heart**heart**heart* Na sobotu mi vyšla stejná karta jako včera. Velekněz. Upozorňuje zpětně na to marné soužení, toužení...
-
Tipy, jak si napsat skvělý cestovní deník
Jitka Štádlerová||Osobní rozvoj a podnikání
Seriál tipů – jak napsat skvělý cestovní deník Proč v době digitálních záznamů psát ručně deník? Moje důvody jsou...
-
Rady do života III.
Lenka Hudečková||Osobní rozvoj a podnikání
Jsi-li unavena, odpočiň si To platí i pro muže, samozřejmě. Přestože je rozšířenou pověrou, že do zblbnutí pracují...
-
13. 12. Pomáhejte
Jitka Štádlerová||Osobní rozvoj a podnikání
Nabídněte pomoc, pomáhejte. Nabídněte pomoc ještě dříve, než vás o ni někdo požádá. Nezištně a dříve, než si o...
-
Hledejte pozitiva a klady na všem, co se vám v životě stane
Blogerka Michaella||Osobní rozvoj a podnikání
Jaký je váš pohled na svět? Koukáte se na něj z lepší strany nebo z té horší? Je...
-
ENERGIE OD 17. DO 23. LEDNA 2020 – NAPLNĚNÍ
Leni Lipenská My jsme Tvůrci||Osobní rozvoj a podnikání
„PŘIJETÍ OMEZENÍ JE PRVNÍM KROKEM K TRASCENDENCI.“ Nadcházející dny se ponesou v duchu OMEZENÍ. Ale omezení ne v negativním smyslu, ale v duchu...