Copywriting, který prodává: Moje zkušenost s kurzem Copykiller
Před dvěma lety jsem absolvovala kurz podnikání z pláže a vypustila jsem moje první stránky do světa. Měla jsem svůj e-book zdarma a zakrátko i dva prodejní e-booky. Když jsem začala prodávat svůj první e-book Vzlétnout k oblakům, databáze už čítala několik stovek kontaktů a čekala jsem na zázrak. Tedy na první prodej.
Chvilku jsem si počkala. Nebylo to za pár hodin, jako to měli někteří spolužáci z kurzu, ale až za pár dní. Výsledky rozhodně nedosáhly mých očekávání. Během zaváděcí akce se prodalo jen pár kusů.
No dobře, řekla jsem si. Musím pracovat dál, psát články, e-maily a úspěch se dostaví. Dostavil, ale velmi vlažný. S prodejem druhého e-booku Jak se zbavit únavy už to bylo trochu lepší. Bylo znát, že už mám větší databázi a čtenáři mého blohu mne znají víc. Ale stále to bylo spíš jako můj koníček a občasné kapesné, než pravidelný příjem.
Procházela jsem různé on-line kurzy a postupně jsem své stránky i produkty zlepšovala. Ale zásadní zlom přišel až po kurzu Copykiller. Jakmile autorka kurzu Lucie Koubek vypustila první info o tomhle kurzu, věděla jsem, že ho chci. Váhala jsem jen chvilinku.
Účastnila jsem se hned prvního běhu kurzu a byla jsem nadšená. Jak jsem si procházela jednotlivé lekce kurzu, bylo mi hned jasné, proč se moje produkty neprodávaly, i když ohlasy na ně od zákazníků byly skvělé. Neuměla jsem psát takové texty, které na první pohled zaujmou.
Věděli jste, že máte jen pár vteřin na zaujmutí čtenáře na webu? A když nezaujmete, čtenář okamžitě vypíná web a odchází jinam? Divila jsem se, proč celkem vysoké procento lidí odchází skoro okamžitě z webu. Říkala jsem si, že to musí být chyba, vždyť si je nestihli ani prohlédnout. Jenže jak to udělat, aby jste ihned čtenáře zaujali a neodešel jinam? To se dozvíte právě kurzu.
Co se naučíte v kurzu copykiller?
jak psát neodolatelné předměty e-mailů
jak vytvořit poutavou reklamu
jak napsat prodejní stránku, která skutečně prodává
jak udělat vysoce konverzní stránku pro sběr kontaktů
jak psát blog tak, aby se ze čtenářů stali platící klienti
Podívejte se sami, co všechno dalšího se v kurzu naučíte, tady:
Pro mě byl tento kurz naprosto zásadní, teď už vidím na první pohled, když je někde text, který nezaujme. Hned bych ho přepisovala :-). Po absolvování kurzu jsem se pustila napřed do úpravy prodejních stránek a stránek pro sběr kontaktů. Teď mám mnohonásobně vyšší prodeje než dříve. Ale stále nemám hotovo. Průběžně upravuji všechny články a teď s odstupem vidím spoustu chyb i na už upravených stránkách.
Pokud jste na tom jako já, máte svůj web, svoji firmu, ale nejste spokojeni s výsledky, rozhodně doporučuji pořídit si kurz Copykiller. Umění napsat perfektní prodejní text může rozhodnout o vašem úspěchu nebo neúspěchu. Já už mám náklady na jeho pořízení mnohonásobně zpět.
Pro koho je kurz Copykiller?
pro firmy, které hledají vzdělávací materiál pro svoje zaměstnance,
pro mamky, které rozjíždějí podnikání při mateřské,
pro začínající podnikatele, kteří si zatím nemůžou dovolit najímat externí copywritery,
pro plážové podnikatelky a podnikatele, kteří se chtějí zlepšovat v psaní i prodávání.
Zdroj foto: Marie Vavrochová