Detaily, na které nesmíte zapomenout při organizaci večírku

…aneb detaily a zase detaily…Seznam toho, na co nesmíte během plánování a realizace vaší akce zapomenout je svým způsobem nekonečný. A nejen to, především je pro každou akci jiný :-). Obsáhnout vše je výzvou pro každého organizátora a až samotná akce prověří, zda a jak zvládáte tzv. multitasking. Když si večírek zajišťujete sami, na co si dát pozor, aby hosté byli spokojení?
Základem je znát perfektně místo, kde se akce koná. Vědět, kdo jsou vaši hosté. Věnovat pozornost termínu a zamyslet se nad tzv. „mokrou“ a „suchou“ variantou v případě outdoor akcí.

Pravidlo KDY, KDE, PRO KOHO je základním stavebním kamenem.
Každý z vás už určitě nějaký firemní večírek navštívil. Na co tak člověk během života narazí…Jak daleko a v jakém terénu musí dáma v jehlových podpatkách jít od vozu do sálu, kde akci pořádáte? Nebude se celý večer bořit svými podpatky do trávníku nebo hrubého štěrku, jestliže jste se rozhodli pro party stan bez podlahy? Má si host kam bezpečně odložit kabát a je v šatně obsluha, pokud tedy při odchodu neoceníte možnost že „kdo hledá, najde“? Dorazí-li hosté autem, mají kde parkovat a jsou patřičné instrukce uvedeny v pozvánce? Když  už jsme u pozvánky, všem značně ulehčí život, uvedete-li v ní požadovaný „dress code“.

Pokud je součástí rautu i cokoliv, k čemu bude host potřebovat nůž, bude také potřebovat stůl či alespoň koktejlový stolek…pokud ho nemá, bude grilované steaky nešťastně ukusovat z vidličky nebo vám zbydou na příští akci. Kam s odpadky? Kam s použitým nádobím…nebude-li mít host kam odložit použitý talíř, velmi pravděpodobně ho odloží na stůl, kde je připravený raut…jako na jediné možné místo…a to nechcete. Rozdáváte květiny dámám při příchodu? Kam s nimi, když večer teprve začíná? Kolik toalet je k dispozici a jaká bude fronta před dámským WC v návaznosti na to? Co se stane, když v interiéru začne pomalu roztávat ledová socha? Uf, vše dobře dopadlo, všichni na to budou dlouho vzpomínat…můžete dát fotografie či video na firemní web, facebook, youtube…Cože? „Někdo“ zapomněl objednat fotografa a z akce nemáte jedinou použitelnou fotku? Možná jste neměli detailně zpracovaný produkční plán. Tak třeba zase za rok…:-)

Připadá vám to úsměvné? Mně taky… a neuvěřitelné…o to neuvěřitelnější je, že jsem tohle všechno stihla zažít… jako host. Že jsme ještě zdaleka nevyčerpali seznam toho, na co nesmíte zapomenout? To každopádně… a vidíte, to jsme teprve u večírku. Co takový seminář nebo konference?! O tom zase někdy příště.

Zdroj foto:Pixabay.com

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account