Spánek je důležitý. To ví každý. Jen málo z nás si však uvědomuje, jak moc je spánek důležitý. Od toho vznikl můj poslední článek Spát anebo nespat. Tam si to všechno pěkně přečtete…
Když spánek chybí

    V tomto článku mám pár tipů pro ty ze skupiny “nespat”, 
    pro ty, kteří špatně spí,
    pro ty, které trápí poruchy spánku,
    pro ty, které mají potíže s usínáním.

Je jasné, že usínání spánku předchází, a tak je usínání předpokladem kvalitního a dostatečného spánku. Přepokladem snadného usínání je relaxace. Jednoduše, když je člověk ve stresu, těžko se usíná a pokud usne, špatně spí. Pokud tedy chcete něco udělat ze spánkem, resp. usínáním, nejprve je třeba udělat něco proti stresu.
Protistresových metod je celá řada, někomu pomáhá třeba relaxační hudba, ta ostatně pomůže i s usínáním.
To je náš první tip na to, jak usnout a zapracovat na svém spánku. Pomůžou i bylinky na nespavost.
Další tipy najdete tady, dokonce hned 10 tipů pro lepší spánek.
 

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account