Velmi mě zajímalo, jak se na ženské oblékání dívají muži. Ve „slepičích“ rozhledech (tím jsou myšleny různé časopisy pro ženy) se sem tam objeví různorodé studie typu „toto se mužům líbí“ nebo „jak zaručeně získat JEHO pozornost“.

A tak jsem se zeptala!

Moje zvědavost byla natolik velká, že jsem vytvořila dotazník – formulář s 8 otázkami. A ten jsem rozeslala mnoha mužům. Musím se přiznat, že mi mnozí neodpověděli, ale i tak jsem získala zpětnou vazbu od 30 mužů.
Při vyplňování byli muži upozorněni, že se mají soustředit na běžné oblékání – do města, na rande, do kina,… Nešlo mi tedy o přemítání nad oblečením do lesa či na lezení po kopcích.
Pokud tento článek dotazovaní muži čtou, chci jim nyní neuvěřitelně moc poděkovat…

Děkuji!
Děkuji za čas, pravdivost, ochotu a rychlost!
Jste úžasní!!!

Jdeme na výsledky!!!
Jen pro info uvedu, že valná většina mužů (17) byla ve věku 31 – 35 let, poté 4 byli ve věku 36 – 40 let a shodně také ve věku 26 – 30 let. Poté dotazník vyplnili i starší a mladší muži.
Velkou radost mi udělaly odpovědi hned na první otázku. Muži nejsou taková „nevnímavá polena“, jak jsem si kolikrát myslela. Skutečně jim záleží na tom, jak se ženy oblékají a dokonce (!!!) si toho všímají a umí i ocenit!
Dotazovala jsem se na celkový dojem z ženského oblékání a muži odpověděli shodně na možnosti: „Cítím se příjemně, když se žena hezky oblékne“ a „ Oceňuji slovně (pochválím), když se žena hezky oblékne“.
Poté následovala varianta „Oceňuji, když se žena hezky oblékne“ – tzn., neumí sice pochválit, ale je rád, že se o svůj vnějšek staráte. Pouze dva muži odpověděli, že to není pro ně důležité, jak se žena obléká.

Preferovaný styl oblékání
U otázky „Nejvíce se mi na ženách líbí, když jsou oblečeny…“ bylo možné zakliknout více variant. Jasným vítězem (s velkým náskokem) se stala odpověď, která zahrnovala typické ženské oblečení.
Jsem ráda, že z nás muži nechtějí udělat něco jiného, než jsme. A to samé bychom si měly uvědomit my, ženy. Kolikrát se setkám se situací, že se my, ženy, snažíme udělat první poslední, stíháme toho tolik dělat a zvládat i za muže. Ve finále je k životu vůbec nepotřebujeme a dáváme jim to najevo.
Trend dnešní doby je často (ne však vždycky) takový, že mužům prostě „vezmeme koule“. Muži se pak cítí nedocenění, přehnaně sekýrovaní a zavalení našimi emočními výlevy.
To bylo jen takové malé zamyšlení, které mě napadlo při vyhodnocování dotazu na preferovaný styl ženského oblékání.

“Prostě, ženy, buďme ženami – a mužům nechme koule.”

 
Žensky (šaty, sukně, přiměřené výstřihy a délky)
– Tato varianta je skutečně topka! Hlasovalo pro ni 22 mužů z 30.
Jelikož bylo možné zaškrtnout více odpovědí, poměrně dost hlasů získaly i následující možnosti.
Sportovně a co nejvíce pohodově (tenisky, kraťasy či džíny a triko to jistí)
Rafinovaně (možnost pro fantazii a zároveň decentní a nikoli vyzývavé působení)
– Sportovně a rafinovaně získalo shodně odpovědí.
Sexy (velké výstřihy, krátké délky – mini, vyšší podpatky)
– Pro variantu „sexy stylu“ hlasovalo 9 mužů. Že by přece jen mužům šlo „jen o to jedno“??? Zase tolik bych to netvrdila – přece jen více mužům se líbí ženské a rafinované či sportovní oblékání… Ale i tak… Ach ti muži!!!… Beztak je milujeme i (anebo především) proto!!!

Avantgardně (dlouhé sukně, nápadité či batikované vzory)
– Avantgardní styl získal pouze jeden hlas.
Poslední dvě možnosti nezískaly žádný hlas: podle poslední módy (nemusí to slušet – hlavně ať je trendy) a ležérně (větší velikosti oblečení, styl „šedá myška“)
Musím však uznat, že dotazovaní muži byli moji kamarádi či muži z mého okolí. Dá se tedy předpokládat, že kdybych dotazník položila širšímu okolí a dotazovala se jiných mužů z různých skupin s různými zájmy a životními hodnotami, získaly by ostatní možnosti více hlasů – a možná by zase jiné (aktuálně na předních příčkách) varianty byly mezi posledními.

Co skutečně nemají rádi
Ve zmíněných „slepičích“ rozhledech si jednou za čas přečtete i seznamy oblečení, které muži skutečně na ženách neocení.
A z esoterického hlediska jsem se dokonce setkala s myšlenkou, že se muži „bojí“ avantgardního oblečení. Údajně ho mají spojené s duchovnem, velmi silnou ženskou energií a také čarodějnictvím. A většinou platí, že to, čeho se lidi bojí, tak i nemají rádi.
Na všechno jsem se zeptala – vypsala jsem nejvíce kontroverzní možnosti ženského oblečení. Nechtěla jsem však muže zahltit spoustou variant, a tak jsem vypsala jen některé. Opět bylo možné zaškrtnout více možností.
Velké oversize oblečení (ztrácí se tvar postavy)
– Jasným vítězem (s 19 hlasujícími) se stala varianta oversize oblečení. Takže, holky, je to jasný – kluci chtějí znát naši siluetu.
Nijaké oblečení (není poznat, zda je to žena či muž)
– Hned na druhé příčce se umístila varianta nijakého oblečení. Takže, holkdy, je to FAKT jasný – kluci FAKT chtějí znát naši siluetu.
Baggy (kalhoty s rozkrokem u kolen, lidový název „nasrávačky“)
– K tomu asi není co dodat. S těmito kalhotami zamachrujete asi jen mezi kamarádkami či na módní události. Většina mužů z nich skutečně není nadšená.
Extra upnuté oblečení (až téměř malé, vyniknutí případných nedokonalostí)
Avantgardní oblečení (dlouhá sukně, různé vzory, apod)
– Tyto varianty získaly shodně odpovědí. Celkem pro ně hlasovalo po 11 mužích.
Extra sexy oblečení
Sportovní oblečení (pokud se nejedná o výlet do přírody či lezení po kopcích)
– Pro sportovní a sexy oblečení hlasovalo po jednom muži.

Závěr
Každá si výsledky musíme přebrat po svém.

Věřím, že na každý hrnec je poklice.
A tak i pro každou z nás se nejde aspoň jeden muž, který nás bude milovat i v „baggách“ s velkým volným trikem.

Svým dotazníkem jsem chtěla spíše pobavit a odkrýt myšlení několika mužů. Rozhodně se nejedná o průzkum celkové populace a nedají se z něho dělat finální závěry.
V příštím článku se můžete těšit na názor dotazovaných mužů ohledně spodního prádla (kalhotek a podprsenek). Dále jsem se neváhala zeptat na mínění o ženské postavě a do jaké míry řeší případné nedokonalosti.
Rozhodně se máte na co těšit!
S láskou,
Helena

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account