Napínavý thriller, který neodložíte z rukou!
Thriller Evangelium pekla je o osudech tří mužů, jež se odehrávají v prostředí Severní Koreje. Dějová linie románu je roztříštěná, jednotlivé příběhy postav se v rychlém sledu po kapitolách střídají. Na závěr se však jejich osudy dokonale protnou.
Autorovi se daří bravurně vylíčit děsivé kulisy severokorejského režimu s děsivou ideologii čučche, i tábory smrti. Čtenáři tak přibližuje hrůzy, těžkosti a nemyslitelné překážky obyčejných lidí, kteří v této zemí žijí. Sledován je každý jejich pohyb, každé neobvyklé chování či nepatřičný tón promluvy.
Kniha začíná popisem počínání bestiálního masového vraha, který vraždí precizně a chladnokrevně, své oběti trýznivě mučí a sbírá jejich orgány coby trofeje. Na jeho dopadení pracuje severokorejský vyšetřovatel Paik Dong-Soo, jež je ve svém oboru považován za toho nejlepšího z nejlepších. Na veřejnost se však žádné informace o vraždách nedostávají. Jak by to také vypadalo, kdyby se dostalo na povrch, že i v této totalitní komunistické zemi dochází k takovým ohavnostem? To se může dít přeci jen v kapitalistických státech! Vše se proto musí ututlat, zamést pod koberec.
Druhá linie románu se věnuje osudu Michaela Wonga. Michael přišel do USA jako malý chlapec spolu s rodiči, když utíkali z pekla Severní Koreje, aby začali nový život. Vystudoval, dospěl a stal se redaktorem. Jednoho dne jej nadřízení vyslali zpět do jeho vlasti, aby přinesl unikátní reportáž o tamním režimu. Nacházíme ho zraněného, ztraceného a na pokraji smrti kdesi na nepřátelském severokorejském území. Michael bojuje o holé přežití a chvílemi i o svou smrt, která by ukončila jeho utrpení. Smrtelné delirum jen těžko odlišuje od podivných událostí, které se kolem něho dějí.
Aktérem posledního příběhu je americký novinář Seth Ballaham. Vydává se do Severní Koreje Michaela najít a přivést zpět. Bohužel o tamním diktátorském režimu neví vůbec nic a zdá se, že to bez pomoci kanadské humanitární pracovnice Suzan bude mít dost těžké. Ballaham bojuje spíš se svým egem než o číkoliv život nebo pravdu. Musí pochopit, že v téhle zemi je všechno jiné. Nic nefunguje tak, jak je zvyklý. Musí tak překonat svou arogantnost a obvyklé pracovní postupy, pochopit mentalitu Severokorejců a zvrácenost tohoto režimu, aby se dostal dál.
Technické poznámky:  Kniha byla vydána v roce 2018 nakladatelstvím XYZ. Celkem má 496 stran. Autorem je Jean-Luc Bizien. Přeložila Marcela Štichauerová.ISBN 9788075970763.