14.4. jsem se účastnila jedné z největší akce v čechách pro ženy: Eqaul Pay Day. Doporučuji všem ženám, které se snaží prorazit v mužské společnosti a rády se rozvíjejí. A i letos jsem si nemohla vybrat z nepřeberného množství mentorek a témat.
Jako první mě oslovila přednáška Christiny Muntean – Personal Brendig, velmi důležité téma, pokud podnikáte sami na sebe.
Když jste freelancer, tak to jak vystupujete se odráží i v úspěchu a známosti vaší „osobní firmy“
Jak tedy budovat osobní značku?
Jako první si určete v čem jste jedineční. A od toho se odvíjí ostatní.
Jedinečnost nemusí být jen v tom, že máte produkt, který nikdo nemá, ale může to být i v kvalitě, ve vašem přístupu k práci, v tom, čeho jste dosáhli, atp. Tahle jedinečnost by měla být pokud možno pozitivní.
Dále bychom měli rozvíjet své komunikační dovednosti. Komunikací s klientem v něm nechávám stopu, to co si klient z jednání odnáší. Po nějakém čase si lidé nepamatují co jste jim říkali, ale pamatují si jak se cítili ve vaši společnosti. Pokud je tato stopa pozitivní, určitě se vašemu klientovi s vámi lépe pracuje a vzpomene si na vás i při další zakázce.
Dávejte si pozor na to jak moc mluvíte, má váš klient dostatek prostoru, aby se vyjádřil?
Kolik si z toho co jsme řekli klient pamatuje?
V komunikaci platí, že pokud nemám zvládnutou komunikaci k sobě, pak nemohu dobře komunikovat na venek. Proto byste měli přesně vědět kdo jsem a kam směřuji. A na každou schůzku bychom měli jít s myšlenkou, s čím tam jdu a čeho chci dosáhnout, to pomáhá jednání vést k cíli a působíte více sebevědomě.
Sociální sítě, jsou nezbytnou součástí budování značky, ale nejsou primární cestou budování, jen doprovází vaši osobnost. Uvědomte si, že na sociálních sítích vždy sdílíme jen část naši osobnosti, jen úspěchy, takže si podle nich nedělejte obrázek. Linked In je důležitou součástí budování povědomí o naší osobě a většina náborů právě probíhá přes tuto sociální síť.
Autenticita, určitě to slýcháte pořád dokola, být sám sebou. Přetvářku dlouho nevydržíte a ikdyž klient nemusí rozumět psychologickým procesům, tak časem pozná jací doopravdy jste a že nejste k němu upřímní.
Osobní značku nevybudujete za noc, vyvíjí se v čase a chce to práci. Osobní značku tvoří to co jste, jak se prezentujete osobně, jak komunikujete, jak se prezentujete na sociálních sítích, co nabízíte, a hlavně tím, že víte co chcete.
Jak budovat osobní značku
-
5 připomenutí pro dnešní den, co zlepší náladu
Mgr. VeronikaKovářová||Osobní rozvoj a podnikání
1. Vše je v pořádku Strach ničemu nepomůže. Naopak! Strach plodí další obavami opředené situace. Je třeba se uvolnit...
-
(video) "Cožpak si nezasloužím LÁSKU?"
JolanaFišerová||Osobní rozvoj a podnikání
“COŽPAK SI NEZASLOUŽÍM LÁSKU? byl dotaz jedné nešťastné “májové” klientky a mně přišlo škoda na něj odpovědět jenom jí...
-
Cesta ženy k vědomí vlastní hodnoty – Díl II. VNITŘNÍ ZRANĚNÍ
ŠárkaKučerová||Osobní rozvoj a podnikání
Nedostatek rodičovské lásky: Kořeny frustrací a ztráty sebevědomí VNIŘNÍ ZRANĚNÍJiž jsme uvedli, že primární a nejzásadnější vliv na utváření...
-
Transformační období
MichaelaKřížová||Osobní rozvoj a podnikání
Ano, máme tady náročné období. Současná situace a to dění kolem je pro mne samotnou jasným signálem ke zpomalení....
-
Jak dosáhnout vnitřního klidu?
VěraTománková||Osobní rozvoj a podnikání
Každý den, každou hodinu, každou minutu k nám přicházejí tisíce myšlenek. Za jediný den jich může být přibližně kolem...
-
POKRAČOVÁNÍ – jak jsem porodila svých 38 let strachů
MarieTilšarová||Osobní rozvoj a podnikání
…a na cestě ke svému srdci se posunula zase o kousek blíž TEXT PRIMÁRNĚ PRO ŽENY Ráda bych dokončila...
-
Black Friday v MENOPAUZE
Anna Bartošová||Osobní rozvoj a podnikání
Milé dámy! Připravila jsem pro Vás speciální Black Friday nabídku v podobě 72% slevy na můj 8mi týdenní on-line...
-
Perfektní metaforický vtipný vánoční příběh: A Bůh pravil, musíme si promluvit
RenataPetříčková||Osobní rozvoj a podnikání
Směs humoru, vánoční pohody a životních pravd v knize Hanse Ratha Když Bůh praví, že si musíte promluvit, věřte...