Můj poslední blog Já to dám! vzbudil nečekaný ohlas a spoustu dotazů. Nejčastější otázky, jak všechno stíhat, a tak sdílím stručně mých pět tipů…
A držím pěsti 😉
1. Přivstaňte si.
Nejvíce práce udělát v čase, kdy ještě všichni spí, nezvoní telefony a vy můžete udělat spoustu věcí.
2. Mluvte k věci.
Schůzky si nedávejte na déle než hodinu a buďte připravená a věcná. Ušetřených 20 min každé hodiny efektivně využijte jinak.
3. Kombinujte.
Čas oběda či jiných přestávek na jídlo spojte s pracovní schůzkou. Na dlouhé cesty se vydávejte vlakem, protože můžete udělat spoustu práce u dobré kávy v jídelním voze. Na dlouhé fronty na úřadech buďte vybavena tabletem nebo zápisníkem na nápady, které v dlouhé chvíli můžete rozvíjet. A chcete-li být prudce efektivní, můžete vytáhnout slovíčka z AJ nebo kurz rychločtení.
4. Mějte pořádek.
Všechny maily, které vyřídíte, mažte. Všechny papíry, které nepotřebujte, vyhazujte. Všechny úkoly, které pořád odklládáte, definitivně vyřešte! Nebudete se ztrácet v přebytečných věcech, které nepotřebujete a zbytečně vám průběžně berou pozornost a čas.
5. Jděte brzo spát.
Nepovalujte se zbytečně u televize, nic chytrého vám tam stejně nepoví, a tak naberte síly na další den u inspirativní knihy nebo hezkou chvilkou s manželem! 😀
PS: Aplikuji denně, večer mám čas na rodinu a o víkendu i na sebe! 😉
Zdroj foto: Pixabay.com
Tagy:kariéra pro