Přirozená krása, zdravé sebevědomí, sebepřijetí a pozitivní přístup k životu se spojují v jedinečném projektu Vuchlady. Již šestým rokem se jeho vítězka stává ambasadorkou značky Vuch pro celý nadcházející rok a po slavnostním vyhlášení, které se uskutečnilo 10. října, známe její jméno. Vuchlady 2024 byla porotou zvolena pětadvacetiletá Anna Henselová, jíž korunku předala její předchůdkyně Bára Kropáčková.

Vuchlady 2024; foto: se souhlasem Vuch

Vuchlady má každoročně i další rozměr, charitativní. Za každou přihlášku věnuje Vuch 100 Kč na podporu mladých onkologických pacientů. A pokud soutěžící fotografii nasdíleli na sociálních sítích, přidali pořadatelé ještě dalších 100 Kč. Do letošního ročníku se přihlásilo 494 dívek a žen, takže celková částka, která poputuje na podporu Fuck Cancer, činí 52 100 Kč.

Fuck Cancer hájí zájmy pacientů s rakovinou a šíří osvětu o problematice onkologických onemocnění. Krutou diagnózu si před časem vyslechla i letošní vítězka Vuchlady Anička, které musela být v důsledku rakoviny prsu odstraněna obě ňadra. Přesto, nebo možná právě proto si ale užívá život naplno. Miluje chvíle strávené s knížkou, která ji přenáší do jiných světů. Příroda jí dává klid a sílu, rodina je mým pevným bodem. Jejím největším koníčkem je pletení macramé kabelek a jiných dekorací, ve kterých se skrývá i vášeň pro módu, která ji pomáhá vyjádřit mou jedinečnost a odvahu.

Předání šeku organizaci Fuck Cancer; foto: se souhlasem Vuch
Křest charitativní kolekce; foto: se souhlasem Vuch

„Projekt Vuchlady vznikl v roce 2019 s cílem podporovat ženy v jejich cestě za zdravým sebevědomím a sebepřijetím. Každoročně vybíráme jednu ženu, která se stane tváří značky, modelkou a múzou po celý rok, a obdrží finanční výhru včetně zásoby produktů značky Vuch. Letošní vítězkou se stala Anna Henselová, druhé místo získala Stela Ambrosová, třetí pak skončila Eliška Čechová. Všem moc gratulujeme a s Aničkou se těšíme na další spolupráci,“ říká Martin Kůs a dodává: „Mám obrovskou radost, že se přihlásilo letos dvojnásobek soutěžících a můžeme tak neziskové organizaci Fuck Cancer věnovat částku přes 50 tisíc korun. I zájem hlasujících byl obrovský, letos hlasovalo téměř 5700 lidí.“

Charitativní limitované produkty; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Letošní motto „Síla empatie, síla žen“ nebylo náhodné. Vuch se spojil s neziskovou organizací Fuck Cancer, která podporuje mladé onkologické pacienty a šíří osvětu o problematice onkologických onemocnění. „Empatie je klíčovým prvkem letošního ročníku, protože lidé s rakovinou potřebují od druhých více porozumění a podpory než kdy jindy. Ambasadorkou letošního ročníku byla hvězdná televizní moderátorka Lucie Borhyová. Její půvab, okázalá elegance, upřímnost i profesionalita se zrcadlí s hodnotami značky, ale i projektem Vuchlady,“ dodává Martin Kůs.

Podpora organizace Fuck Cancer však nekončí, v průběhu slavnostního večera byly pokřtěny charitativní produkty, které jsou k dispozici pouze v limitovaném počtu kusů a výtěžek z jejich prodeje poputuje právě na pomoc onkologicky nemocným. Chcete-li přispět, možná se vám ještě podaří získat některou z dámských kabelek (500 ks) nebo pánských peněženek (100 ks).

Zdroj: Vuch, redakční text

Foto: se souhlasem Vuch a Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account