Stížnosti klientů cestovních kanceláří – pobavme se  IV.

12) “Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám

své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi,

na druhé fotce mi již chybí!”

13) “Dobrý den, rád bych objednal pobyt v Thajsku pro dvě osoby, 

pro manželku mi rezervujte prosím jen jednosměrnou letenku. Děkuji!”

14) “Můžete mi prosím sdělit, kolik plechovek piva si můžu vzít

s sebou do příručního  zavazadla na palubu?”

15) “Byli jsme na dovolené na začátku sezony. V letovisku byl prazvláštní

klid, restaurace,  bary i atrakce sice otevřené, ale v nich málo lidí.

Stejně tak na pláži. Prostě to nemělo  tu správou atmosféru rušné

dovolené.”

16) “V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude

v Řecku východ slunce.”

17) Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl,

že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

Češi jsou vtipálkové, ale někdy i neuvěřitelní stěžovatelé.

Hudlenka

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account