Stížnosti klientů cestovních kanceláří – pobavme se IV.
12) “Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám
své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi,
na druhé fotce mi již chybí!”
13) “Dobrý den, rád bych objednal pobyt v Thajsku pro dvě osoby,
pro manželku mi rezervujte prosím jen jednosměrnou letenku. Děkuji!”
14) “Můžete mi prosím sdělit, kolik plechovek piva si můžu vzít
s sebou do příručního zavazadla na palubu?”
15) “Byli jsme na dovolené na začátku sezony. V letovisku byl prazvláštní
klid, restaurace, bary i atrakce sice otevřené, ale v nich málo lidí.
Stejně tak na pláži. Prostě to nemělo tu správou atmosféru rušné
dovolené.”
16) “V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude
v Řecku východ slunce.”