Počátkem třicátých let provozoval Čedok už 21 poboček na území Československa a park vyhlídkových autokarů pro okružní jízdy i luxusních autokarů pro cesty svých klientů na delší vzdálenosti. Mezi cílovými destinacemi tehdejších zájezdů Čedoku nechyběly Itálie, Francie, Jugoslávie, ale i Egypt, či Maroko. Pořádaly se plavby po Dunaji i Středozemním moři, v polovině třicátých let přibyly i zájezdy letecké.
Roku 1937 se Čedok stal akciovou společností, přičemž většinu akcií držel stát prostřednictvím ministerstva dopravy. To už kancelář nabízela mnohem širší rejstřík služeb a činností – kromě dopravy i ubytování, stravování, prodej vstupenek a loterií, provozování kin, bankovní operace. Patřila k nejrozvinutějším v Evropě.
Čedok v době komunismu i divokých 90. let
Rok 1948 Čedoku přinesl monopol, provozní oprávnění bylo výrazně rozšířeno a posílila úloha podniku ve struktuře národního hospodářství. Přibylo např. vlastní nakladatelství, prodej turistických publikací, upomínkových předmětů, cestovní spoření, filatelie, předprodej vstupenek, atd. Zásadní změna přišla v roce 1965, kdy došlo k fúzi Hlavní správy pro cestovní ruch, Čedoku, podniku Turista a sítě tzv. Interhotelů. Čedok se stal trustem se všemi službami potřebnými v oboru, svou velikostí se řadící na čtvrté místo na světě. Počátkem osmdesátých let dosáhl největší expanze ve své historii. Zaměstnával 21 000 pracovníků, provozoval 208 hotelů, 265 restaurací, 32 lyžařských vleků, 4 sedačkové a jednu kabinkovou lanovku, 166 domácích poboček a 20 zahraničních poboček.
Na počátku 90. let byl Čedok ponechán vlastnímu osudu a nešťastné privatizaci. Teprve roku 1995 se začíná opět vracet mezi elitní hráče na českém trhu cestovního ruchu.
Dnešní Čedok
Dnešní Čedok navazuje na všechny dobré tradice své proslulé značky, která spolu se Škodovkou a Prazdrojem patří k rodinnému stříbru českého hospodářství. V roce 2016 se majoritním vlastníkem stává největší polská cestovní kancelář Itaka. Dochází ke stabilizaci společnosti a pod vedením nového majoritního akcionáře začíná nová expanze Čedoku. Během tří let dochází ke skokovému růstu tržeb a významně se rozšiřuje portfolio nabízených destinací. V roce 2017 byly spuštěny zbrusu nové, moderní webové stránky, v létě 2019 byla představena nová mobilní aplikace a na podzim téhož roku Čedok představil unikátní možnost on-line rezervace fakultativních výletů v rámci portálu SeePlaces.
I když se nabídka za 100 let činnosti firmy značně změnila, jedno zůstává stejné i dnes. Totiž firemní filosofie založená na jistotě, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb.Čedok zůstává i nadále univerzální cestovní kanceláří, kde najdete „pod jednou střechou“ celou šíři služeb cestovního ruchu.