Speciální kino formáty objevuje stále více Čechů, umocňují totiž filmový zážitek | Ženy s.r.o.

Kdy jste byli naposledy v kině? A šlo o klasiku, nebo nějaké speciální? V posledních letech totiž nabývají na popularitě mezi českými diváky speciální kino formáty jako IMAX, 4DX nebo VIP. Tyto inovativní formáty nabízejí návštěvníkům mnohem víc než klasické promítání, poskytují opravdový zážitek, a to díky pokročilé technologii, vylepšeným efektům a komfortnímu prostředí.

Výzkum provedený společností Ipsos pro Cinema City ukázal, že i když existuje stále ještě velká část lidí, kteří tyto moderní formáty nevyužívají, jejich obliba se zvyšuje a postupně se stávají standardem pro mnohé milovníky filmů. Ačkoliv přibližně 6 z 10 respondentů nikdy nevyzkoušelo žádný ze speciálních formátů, výsledky ukazují rostoucí zájem o nové a lepší kino zážitky.

Podle výzkumu každý čtvrtý divák již někdy navštívil IMAX, což dokazuje, že kvalita obrazu a zvuku, kterou tento formát nabízí, přitahuje stále více lidí. Každý pátý vyzkoušel formát 4DX, který přináší filmový zážitek plný speciálních efektů – od pohyblivých sedadel až po vítr, mlhu a stříkající vodu. Tento formát přitahuje diváky, kteří hledají intenzivní zážitky a chtějí být součástí děje filmů jako nikdy předtím. Přestože VIP formát zatím vyzkoušela pouze desetina respondentů, tedy každý desátý návštěvník kina, zájem o tuto exkluzivní sekci, kde diváci mohou využívat pohodlná kožená křesla, užívat si neomezený přístup k občerstvení a nápojům, roste. V kombinaci s vysoce komfortním prostředím a příjemným servisem se VIP sekce stává ideální volbou pro ty, kdo hledají kino zážitek spojený s luxusem.

Foto: se souhlasem Cinema City

„I když jsou speciální formáty stále relativně novinkou, jejich popularita roste. Tento výzkum ukazuje, že diváci stále častěji hledají inovativní zážitky, které mohou nabídnout jen speciální formáty. IMAX, 4DX a VIP jsou pro mnohé diváky novou a vzrušující volbou, která posouvá hranice tradičního filmového zážitku,“ říká marketingová manažerka Lenka Al-Rihani. „V Cinema City jsme připraveni těmto trendům vyjít vstříc a nabídnout našim divákům ještě více inovativních možností, jak si užít film,“ dodává.

Zdroj: Cinema City (Sběr dat průzkumu realizovala pro Cinema City agentura Ipsos na vzorku 1 050 respondentů.)

Foto: se souhlasem Cinema City

Tagy:

©2025 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account