V době, kdy se mi poprvé dostala do ruky kniha 34 aktivit do auta, mé dcerce Simonce nebylo ani 18 měsíců. Knížce jsem po prvním prolistování nedávala moc kladné hodnocení. Upřímně a narovinu řečeno, první co jsem si myslela bylo, že je to ta největší blbost na světě. Jak může pár infantilních otázek s jednoduchým černobílým obrázkem zabavit dítě? Natož v autě? Ale pravdou je, že nejnáročnější publikum, divák nebo čtenář, jak chcete, je ten dětský. Zabavit dítě a upoutat jeho pozornost je někdy sakra velký oříšek.
Simča si auto natolik oblíbila, že v jakémkoli nestřeženém okamžiku musí lézt dovnitř. Sama si ještě nevleze do autosedačky, tak volí místo řidiče. No, už je asi na čase vyplnit přihlášku do autoškoly 🙂
Každopádně teď nám vždy delší jízdu zpříjemňuje již zmíněná kniha. Velice jsem se v jejím hodnocení spletla, protože po vyzkoušení jsme se v autě bavili všichni. Zvládli jsme tak využít čas v páteční ucpané Praze a o smích nebyla nouze. A pozor, vůbec jsme jí neprošliza jízdu (cca hodinu a půl) celou. Simča je stále na nějaké úkoly ještě malá, ale i tak hned několik bravurně zvládla nebo zavládla ostrovtipem. Do úkolů jsme se zapojili všichni a někdy perlil i tatínek.
Nenechte se tedy ovlivnit první pohledem a dejte knize šanci, protože pro nás je aktuálně tato „infantilnost“ must have v autě. Kniha zůstává v přihrádce a Simča si o ní vždy říká. Nebojím se jí dát ani knihu do ruky, je z tvrdšího povoskovaného papíru, takže se netrhá a záplava případné sliny nad dychtivostí hrát, jednoduše sklouzne. Je svázána v kroužkové vazbě, jednoduše se obrací stránky a kniha se nezavírá. Navíc obrázky se dají i vymalovat, ale to jí nechám na starší časy.
Pokud máte zájem být svědky naší „autozábavy“, mrkněte ke mně na instagram, kde mám pár videí z našeho testování uložených ve výběru 🙂

Více na :