Co všechno se na kurzu dozvíš?
-
Důležité jsou především 3 otázky:
-
JAK by měla tvá kniha vypadat?
JAK zjistit, že bude o tvoji knihu zájem?
KDY je vhodné začít uvažovat o vydání knihy? (načasování vydání knihy, dostatek potenciálních čtenářů…)
-
Co všechno bys měl/a očekávat od kvalitního grafika, korektora a beta-čtenáře?
-
Kde tyto nejdůležitější osoby hledat?
Na co si musíš dát při výběru pozor?
-
Jak si vybrat nejvhodnější tiskárnu?
-
Tvou výslednou volbu ovlivňuje hned několik důležitých faktorů, které si musíš dobře rozmyslet
-
Co všechno tě čeká ohledně administravy?
-
Kde a jak si sehnat ISBN
Kam, kdy a jak ohlásit knihu a rozeslat povinné výtisky
Účetnictví, které s knihou souvisí
-
Jak stanovit cenu knihy a co všechno do takové knihy musíš započítat?
-
Do ceny knihy se promítá hned několik důležitých faktorů jako DPH, poplatky z plateb přes e-shop, poštovné, balné…
-
Jak si založit vlastní e-shop?
-
Kde hledat a s čím počítat?
Ukážeme si, co by nemělo v dobrém e-shopu chybět včetně možností doručování zásilek a plateb za knihy
-
Jak knihu propagovat co nejefektivněji a za co nejméně peněz (nebo úplně zadarmo)?
-
Seznámíme se s facebookovými skupinami, kde můžeš svou knihu volně promovat, i se skupinami, kde se nacházejí lidé, kteří ti knihu rádi zrecenzují
Další platformy pro propagaci knih
-
Kolik vydání knihy stojí a na čem konečná cena závisí?
-
Nezáleží jen v jakém nákladu chceš knihu vydat, ale i na kvalitě papíru, barvách, vazbě…
Dozvíš se toho ale mnohem víc! Udělej další krok a buď blíž svému snu 🙂 I já ho udělala a rozhodně nelituju.
Pozor! Kdo se přednášky zúčastní, budu mu k dispozici i následujících 14 dnů pro všechny dotazy a rady 🙂
Na seminář se můžete přihlásit ZDE.