Pomalu, ale jistě se nám blíží doba tradičních firemních setkání, akcí, večírků a dalších teambuildingových akcí. Neberte je jako nutnost, ale spíš jako příležitost zazářit a prozradit ostatním něco osobě i jinde než v upjatém pracovním prostředí. Při zábavě ztrácí zažité konvence na síle, tak proč toho nevyužít?:-D
 
Hlavně nebýt v práci…
Především se zbavte každodenní rutiny. Nedovolíte kolegům, aby vás spatřili jinak než v nažehlených kalhotách a padnoucím saku? Pryč s tím. Oživte svůj šatník a budete překvapeni, jak moc se změní i chování všech okolo. A povoleny jsou i výstřednosti, třeba dřevěný motýlek, netradiční šperky, křivák k šatům apod. Navíc jde o vhodný způsob k zahájení zajímavé konverzace.
 
Rifle mají zelenou
 Ale budete potřebovat jedny dokonalé a skvěle padnoucí! V dámském šatníku jsou k nezaplacení a sluší jim kombinace i se sakem nebo nějakou pěknou halenkou případně tričkem. Stačí se trochu odvázat. Samozřejmě záleží na tom, jak hodně neformální akce to je. Nikdy si však neberte na sebe nic, v čem se nebudete cítit dobře. Okolí to na vás pozná a zábava tak vůbec nedostane možnost se rozproudit. Vyšumí někde do ztracena okolo vás.
 
Vezměte i někoho do party
Vždy je dobré vzít s sebou  kamaráda/kamarádku nebo třeba kolegyni ze squashe, které nikdo z přítomných nebude znát. Zaručíte si tak jejich stálou přítomnost po svém boku, kde poslouží jako účinný štít před nejrůznějšími pochybnými živly, vlezlým kolegou nebo podřízeným, který si bude potřebovat právě teď něco nutně vyříkat „mezi čtyřma očima.“ A jakmile se zábava rozproudí, ponechte dle aktuální situace svůj doprovod někomu jinému nebo ho nenápadně vypakujte domů. Věřte mi, jde o radu k nezaplacení.
 
Skočte si na něco dobrého
To je důležité. Nebudete pak vypadat jako vyžírka cateringů a navíc porce pořádného steaku v žaludku vám pomůže lépe snášet účinky nejrůznějších sektů, které budou během večera k dostání.
 
Pravidlo ideální docházky
Asi to bude znít divně, ale nikdy se na večírku neobjevujte mezi prvními. Přijít deset minut po zahájení se považuje za dostačující a navíc se vyhnete nepříjemným situacím, které v samých začátcích na takových akcích nutně vznikají. Ať si tedy místo pro uložení kabátů nebo zasedací pořádek řeší někdo jiný. Vy už přijdete k hotovému.
 A kdy je čas se vytratit? Rozhodně ne mezi posledními. V nejlepším je lepší přestat, říká se a má to svůj důvod. Vyhnete se tak ožraleckým důvěrnostem, vytírání pozvracených záchodků a dalším nepříjemnostem. I na tom totiž závisí dojem, který ve svých spolupracovnících zanecháte.
 
Věřím, že Vám těchto pár tipů, z vlastní zkušenosti, pomůže a zároveň i trochu pobaví *smile*

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account