Vánoční reklamy k Vánocům patří podobně jako vánoční písničky nebo pohádky. Přestože jde o reklamy, na Vánoce zpravidla opouštějí své tradiční komerční zaměření a věnují se více opravdovým životním hodnotám, rodině a životnímu štěstí více než propagovaným produktům. I proto bývají vánoční reklamy tak oblíbené.
V souvislosti s koronavirovou pandemií, která nás chtě-nechtě donutila přemýšlet právě o životních hodnotách a prioritách, se objevují i tematické reklamy. Zabývají se nejenom rodinou a rodinnými tradicemi, ale nebojí se ani zobrazení lockdownu nebo dokonce ani vlastního strachu, tak příznačného pro rok 2020.
Tak se letos stalo, že se v reklamě irského obchodního řetezce objevil chlapec, který má strach. Vypadá to, že má strach o Santu, bojí se, jestli přijde. Ale ukáže se, že má strach o dědečka. Protože i malé dítě dnes ví, protože koronavirus ohrožuje zejména seniory… A také je uvězňuje mimo svoji rodinu…
 

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account