Uzavřené hranice, omezení volného pohybu a zavřené hotely. Koronavirová krize zasáhla cestovní ruch v plné síle a všechny hotely musely v březnu zastavit svůj provoz. Od pondělí 25. května již mohou otevřít, a na znovuotevření je připravený i hotel Volarik v Mikulově. Ten má pro svoje klienty připraveno spoustu novinek.
Během koronavirové krize zavedl úsporná opatření, ale jeho provoz se nezastavil. V uplynulém období se totiž soustředil především na to, aby se jeho klienti po znovuotevření cítili ještě lépe než dříve.
„Rozhodli jsme se situaci využít k přípravě hotelu na plnou sezónu. Dokončujeme kompletní rekonstrukci hotelu tak, abychom mohli našim klientům nabídnout nejen naše standardní, ale i rozšířené služby o nově vybudované Sky Wellness, a také Ala Carte restauraci spojenou s novým lobby barem,“ řekl ředitel hotelu Volarik Michal Maniš s tím, že klienty čekají po znovuotevření luxusní služby i servis na nejvyšší úrovni.
Prioritou jsou i bezpečnostní opatření pro klienty. „Máme připraven program pro denní dezinfekci povrchů a dodržování všech nařízených opatření, jako je nošení roušek po celou pracovní dobu. A také potřebné rozestupy v našem novém Sky Wellness se střešním bazénem a saunou, které je natolik prostorné, že se klienti určitě nebudou cítit omezováni,“ vysvětlil ředitel hotelu Volarik Maniš.
„Vzniklá situace, kdy celá ekonomika zpomalila, nám paradoxně dává více prostoru na to, abychom Hotel Volarik v klidu proměnili na zážitkový hotel,“ vysvětlil předseda správní rady Volarik Capital Mike Volařík. Vzhledem ke zlepšující se situaci v asijských a evropských státech věří i společnost Volarik Capital, že se celá ekonomika, včetně hotelového byznysu a turismu opět nastartuje, a lidé zase budou chtít cestovat, a to zejména po České republice.
„Naše klientela je převážně z České a Slovenské republiky, a již nyní zaznamenáváme zvýšený zájem po ubytování. Naši hosté si budou si moci vychutnat krásy Mikulovska, Pálavy, Lednicko-Valtického areálu a dalších kouzelných míst se službami a standardy, na které jsou zvyklí ze zahraničí a světových velkoměst,“ dodal ředitel Michal Maniš, který chce se svým týmem vybudovat v hotelu pro svoje klienty nezapomenutelnou atmosféru.
 

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account