Motivace zaměstnanců: Klíčová strategie pro růst a úspěch společnosti
Milé dámy, zde je jeden můj článek zaměřený na motivaci zaměstnanců z pohledu odborníků.
Ukázka:
Obchodníci svým vystupováním společnost reprezentují. Často jsou vystaveni velkému tlaku na výkon, protože právě uzavřený počet obchodů ovlivňuje konečnou sumu na výplatní pásce. Nejen v tomto odvětví je důležité zaměřit se na motivaci zaměstnanců. Protože správně motivovaný zaměstnanec odvede mnohem lepší výkon než ten, který do práce chodí spíše rutinně.
Motivace je hybnou silou, která nás žene kupředu!
Pojďme trochu do historie. Slovo motivace vzniklo z latinského slova „motus“, což znamená v překladu pohyb. Je to tedy jakási „hybná síla“ chování. Pak tedy vždy, když chcete dosáhnout nějakého cíle, například realizovat dvojnásobný zisk či expandovat do zahraničí, musíte mít motivaci. Čím více jsme motivovaní, tím rychleji a houževnatěji se k cíli ubíráme. Dobře motivovaný člověk s pevnou vůlí dokáže téměř cokoliv.
Proč je motivace pro zaměstnance tak důležitá?
Tuto otázku jsme položili paní Ireně Vrbové, která působí jako konzultantka v oblasti obchodu a je také zakladatelkou společnosti ÚspěchvPortu.cz.
„Motivace dává člověku odpověď na to, PROČ dělám tuhle práci a proč v této společnosti/týmu. Měla jsem klienta, který si našel do firmy asistentku. Chtěl ji jako svoji pravou ruku. Po roce mi řekl, že to nevyšlo. Já o dva měsíce později šla na schůzku k jinému svému klientovi a bum bác otevřela mi ona. Tak jsem si říkala: „Ty jo, co teď? Mám mu to říct…?“ Nakonec jsem neřekla. Ona tam je už šest let a funguje jako víno. Stejná dáma, ale jiní šéfové,“
Zdroj foto: Pixabay.com