Poslední dobou se setkávám s tím, že se na mě obrací čím dál více podnikatelek, které se sekly v mrtvém bodě a jejich podnikání stagnuje. A tak jsem se rozhodla sepsat několik základních bodů, na které se často zapomíná a kde nám pak drhnou prodeje.
Nevím, kdo je můj ideální zákazník.
Máte skvělé produkty a služby, ale netušíte, kdo si je může koupit. Vytvořit si vašeho ideálního zákazníka je základ. Když znáte jeho priority a problémy, které řeší, můžete se mu jednoduše přiblížit a přinést mu přidanou hodnotu. Díky tomu se často dostávám s klientkami do bodu, kdy takto vytvoříme službu nebo produkt zcela nový a tak mají jedinečnou šanci chytit své místo na trhu. Takto můžete být pro své zákazníky doslova magnetem.
Prezentace nevystihuje to, co nabízím.
70% zákazníků se pro koupi rozhoduje na základě emocí. Víte, jaké emoce vzbuzuje v zákaznících vaše prezentace? To je další z bodů, na které se při mé práci zaměřuji. Když už víte, kdo je váš ideální zákazník, jednodušeji mu přiblížíte i svou prezentaci. Někdo chce pocit bezpečí, jiný design a další péči. Proto je důležité vědět komu prodáváte, abyste v něm vytvořili ten správný pocit.
Komfortní zóna
Strachy, které máme, jsou jenom iluzí. Bojíme se, že nemáme na tohle a tamto a co na to řeknou lidé. A tak se často v podnikání bojíme pustit do akce, která by nás posunula dopředu. Je důležité vystoupit z komfortní zóny a začít se ukazovat. Je spousta způsobů, jak na to a každému bude vyhovovat něco jiného. Důležité je ovšem překonat iluzorní strach.
Struktura
Často mají podnikatelky skvělý nápad, ať už se jedná o produkty nebo služby, nicméně struktura jejich prodeje a prezentace pokulhává. Zákazník si s vámi potřebuje vybudovat vztah a tak je nezbytné se zaměřit i na tuto část. Budovat komunitu a péči, kterou zákazník hledá a ukázat mu, že jste v tom s ním. Popsat svůj příběh a být mu “na blízku”.
Jestli si sama nevíte rady s tím, kam směřujete, potřebujete si ujasnit, kdo je váš ideální zákazník nebo jaké mouchy vychytat ve vaší prezentaci, ráda si vezmu do péče i vás. Stačí se mi ozvat na ne***********@gm***.com a uvidíme, kam můžeme společně a efektivně posunout vaše podnikání.
Budu se těšit
Nela
Neprodávám. Jak to obrátit?
-
Čas na sebe
MichaelaKřížová||Osobní rozvoj a podnikání
Často slýchám ženy říkat, jak mají málo času a že nemají prostor na to věnovat se samy sobě. Přitom...
-
7 tipů, jak rychle a účinně zatočit se stresem
KláraBílá||Osobní rozvoj a podnikání
Stres! Hádka! Konflikt! Nebo jen špatná nálada. Potká vás to někdy? Já jsem teď měla strašné období, které tyto...
-
Afirmace pro štítnou žlázu a strumu
Jana101||Osobní rozvoj a podnikání
Žlázy obecně představují naši iniciativu a aktivitu. Potíže se ŠTÍTNOU ŽLÁZOU znamenají nějaké ponížení. Postižený člověk obvykle mívá pocit,...
-
NAJDI V SOBĚ SEBE
Kateřina Knotková||Osobní rozvoj a podnikání
Když rozhlédnu se kolem sebe, vidím opakující se vzorce. Vzorce chování, nejistoty, do DNA vrytý. V dětství se učíme,...
-
Ani pandemie je nezastavila. Pražské jógové studio nabírá dech a plánuje speciální lekce pro děti
Zuzana Kantorova||Osobní rozvoj a podnikání
Poloha stromu, poloha mrtvoly či pranayama – to jsou pojmy, které v době karantény oslovily řadu lidí, protože jim...
-
Narozeninové uvědomění
lucievelebilova||Osobní rozvoj a podnikání
Dnešním dnem jsem dovršila svých 26 let. Když se dívám zpět do minulosti, vzpomínám si, jak jsem se...
-
Víte, že…? Změna času 25.03.18
TerezaPyrchalová||Osobní rozvoj a podnikání
VÍTE, ŽE…? Dnes se mění ČAS. Ze zimního na letní. Ve dvě hodiny ráno se posune čas na 03:00....
-
Jak jsem vydala svoji první knížku
MichaelaDočkalová||Osobní rozvoj a podnikání
Řeknu vám, vydat knížku je super! Připadáte si, jako by vám svět ležel u nohou. Lidi vám píšou, jak...