Tvorba multimediálního obsahu mě vždy velmi zajímala a v souvislosti s tím i to, jak by se jím dalo vydělávat. Dlouhodobě sleduji všechny cesty, které to umožňují. Co mě ale vždy odrazovalo, byla značná nestabilita takového vydělávání a často se měnící pravidla jednotlivých platforem. Věřím, že jsem přišla na řešení, které s vámi budu sdílet prostřednictvím tohoto článku. Jste tvůrci obsahu? […]
V tomto článku budu s vámi sdílet svoje vědomosti a zkušenosti získané během řady let, kdy jsem pracovala jako online marketér. Získáte tu také přesný marketingový návod, jak přivést lidi na svůj web. Mít kvalitní webovou stránku je pro prodej na internetu úplný základ. Jak má taková stránka vypadat: Je důležité mít na ní zajímavý obsah zdarma, ve formě blogu. A také […]
Uspějete-li s e-bookem zdarma možná se rozhodnete, že chcete mít i prodejní e-book na téma, kterému rozumíte. Moje cca pětileté zkušenosti zahrnují prodej e-booku přes různá nakladatelství v Čechách, také přes Amazon na anglicky mluvícím trhu a přes vlastní webovou stránku. V následujících řádcích vám přiblížím tuto svoji cestu a vysvětlím, proč se mi nejvíce osvědčila metoda prodeje e-booku přes vlastní web. Moje […]
Nejprve je třeba vymyslet, o čem bude e-book a co do něj chcete napsat. Můžete přemýšlet následujícím způsobem:Na co se mě klienti často ptají a na co jim opakovaně odpovídám?Jaké příběhy ze své praxe sdílím se svými klienty jako pozitivní příklady?Co chci potenciálním klientům vysvětlit hlouběji, aby plně pochopili, proč mají chtít moji službu/produkt a co se na web nevejde?Co […]
E-book na webu může sloužit jako obsah zdarma nebo prodejní produkt. V tomto článku bych s vámi ráda sdílela svoje zkušenosti s oběma variantami. Nastudovala jsem si tvorbu e-booku mnoha způsoby pro česky i anglicky mluvící trh – původně jsem si totiž myslela, že je to velká věda. Koupila jsem si několik kurzů v češtině i angličtině. Nakonec jsem ale zjistila, že vytvořit e-book […]