15 let podniká obklopena inspirativními ženami díky komunitě ŽENY s. r. o., kterou vytvořila. Ve své profesní kariéře má v portfoliu lifestylový a hobby magazín Všechno, co mám ráda pro ženy na ČT1 a nový televizní pořad Na houpačce, který letos uveřejnila televize Prima. V kombinaci s www.zenysro.cz osloví měsíčně více jak 1 milion žen. Navíc společně se svými týmy udává trend práce s komunitami. Na základě zkušeností práce s microinfluencery stála u zrodu start-upu Testoj.to, který dnes patří na špičku ve svém oboru a v září 2020 do něj jako do svého prvního start-upu vstoupila Heureka Group. Eva o sobě říká, že je testerka rolí života ženy, matky, podnikavé ženy, moderátorky a ženy, která věří ve spolupráci, sdílení a synergii.
Máš krásného devítiletého syna Františka, více zaměření v povolání, svou firmu, vedeš start-up Testuj.to a teď jsi odstartovala MARKET ŽENY s.r.o… Jak se to dá zvládnout?
Když člověka práce baví, tak to jde samo! To je asi základ, práce musí být vášeň, rodina klid a láska a dá se to zkombinovat.
Jak vypadá tvůj ideální den?
Vstávám hodně brzo ráno, klidně v pět a vyřídím si vše podstatné do práce, mám ráda čistý stůl. Přes den mám hodně schůzek a volání a často už nic víc nestihnu než jenom schůzky. Naopak se snažím nepracovat večer a chodím poměrně brzo spát, otevřu knížku a chci mít klid. Screen už nezapínám, to mě občas zbytečně zvedne ze židle, a tak radši ráno vyřizuji s čistou hlavou 🙂
Co o tobě moc lidí neví?
Ještě jsem o tom moc nemluvila, ale pravdou je, že jsem po roce už skoro rozvedená, nejsem na to pyšná, jsou to situace, které člověk neplánuje, ale člověk míní, život mění. Byl to turbulentní rok se vším všudy, ale já vnímám každý konec jako nový začátek a nechci se už dívat do minulosti a ba naopak vidět příležitosti v budoucnosti a tady a teď.
Kde čerpáš inspiraci pro svou práci? Máš nějaký vzor?
Vše co dělám, tak mě musí bavit a musím mít vždy jasnou vizi. Moc o tom nemluvím, což je bohužel moje veliká nevýhoda pro okolí, ale častěji naslouchám své intuici a makám, než abych o tom mluvila. Od malička mě vedli k práci a nikdy se u nás nesmělo „kňourat“. Každý svého štěstí strůjcem.
Jsi neuvěřitelně akční a inspirativní žena. Co nového teď aktuálně připravuješ?
Já už nic nepřipravuji. Už se umím přistihnout, když přichází nápad, tak sama sebe krotím! Dostala jsem se spíš do fáze, že mám fakt super týmy v obou firmách a já se věnuji Testuj.to a to mě fakt baví. V ŽENY sro probíhá testování také, ale pořád jsme tam již 8 let “koketovali” s myšlenkou eshopu, nějakého vlastního marketu, no a tak až letos se to povedlo spustit.
Vzpomeneš si na první impulz, kdy jsi se rozhodla založit Market ŽENY s. r. o.?
Asi ani ne, první pokusy fakt byly už před osmi lety. Hodně se to zase změnilo, když se do týmu vrátila kolegtyně Helena Plívová, která se mnou ŽENY s.r.o. rozjížděla a je skvělá markeťačka. Z mateřské se vrátila Irča Holčáková, která je s námi už také 7 let a byla vždy takovým sluníčkem a spojkou pro holky z regionů. No a do toho Kristýnka Solničková, která v covidu musela zavřít Pracovnu ve Slaném, ale pořád byla aktivní a pustila se s námi do obashu webu a řízení vývoje. A posledních pár měsíců je velikou posilou i Lukáš Sodomka, který si vzal na starosti všechny ženy ambasadorky, tj. ženy, které chtějí být takové reprezentantky ŽENY s.r.o. a naší myšlenky – podporovat ženy, tuzemské výrobce a spolupracovat!
Jak by jsi projekt ve zkratce představila? Proč jsi se rozhodla jít cestou podpory českých a slovenských podnikatelek a podnikatelů?
Já to beru jako takové své poslání. Už 8 let dáváme ženám prostor a příležitosti. A od začátku chci dávat ženám i práci. A to se nyní díky marketu daří! Vybrané ženy se mohou stát našimi ambasadorkami a zapojit se formou květinového marketingu do distribuce vybraných výrobků a také edukace a šíření dobré myšlenky.
Jaké produkty z nabídky Market ŽENY s. r. o. rozhodně stojí za pozornost? Které jsou blízké tvému srdci?
Já myslím, že všichni se vždy nadchnou pro speciální strouhanky z tvrdé pšenice od Marcelky Švecové. Pak mám moc ráda naše neplecháčky, tj. hrnečky s popisem hodnot jako je třeba láska, štěstí, zdraví atd. A také mám osobní zkušenost se Somavedicem, a tak jsem pyšná na to, že můžeme u nás také nabízet. Zatím se nám daří držet i to, že vše je českého původu.
Máš nějaké životní motto?
Každý neúspěch je krokem k úspěchu.
Foto: archiv, Instagram