Průvodce testováním: Jak hodnotit produkty a služby správně
PROČ S NÁMI TESTOVAT?
Zkoušíte ráda nové produkty či služby? Tak to jste na správném místě. Objevte nové věci a předejte svou osobní zkušenost ostatním ženám. Vždyť osobní doporučení je to nejlepší! Na trhu je k dostání tolik produktů a služeb, ale jak se v tom vyznat a poznat jaké jsou ty NEJ? Testujte s námi a podělte se o své názory. Stačí vyplnit registraci do třetí úrovně, a pak už jen sledovat testovací výzvy a v případě zájmu o nabízený produkt či službu se přihlásit!
PROČ CHCEME ZNÁT O VÁS TOLIK ÚDAJŮ?
Testujeme různé produkty či služby, které jsou vždy určeny pro specifickou skupinu z nás, nás žen. A proto chceme, aby se produkt vždy dostal do těch správných rukou. Díky tomu bude poskytnuto to nejkvalitnější hodnocení! Testujeme batoh pro prvňáčky, láhev pro sportovce nebo mixér pro zkušené kuchařky. Jak nám dá pravdivé hodnocení žena, která žádného prvňáčka doma nemá, vůbec nesportuje nebo nemá ráda vaření? Jde nám o osobní zkušenost, a proto potřebujeme vědět to, co máte ráda, jestli máte děti atd., abychom i my věděly, jestli jste pro dané testování ta správná testerka.
KDO MŮŽE TESTOVAT?
Každá registrovaná žena na našem webu s vyplněným profilem do třetí úrovně, s unikátní doručovací adresou (tj. s adresou, kterou uvedeš při registraci), která splní testovací klíč. Z více osob, které mají shodné příjmení a/nebo doručovací adresu, získá produkt vždy jen jedna osoba.
Produkty k testování jsou omezeny! Každý měsíc si můžete vytestovat maximálně tři produkty. Počítá se to vždy od data, kdy získáte první produkt k testování. Někdy vám umožníme testovat neomezeně.
Na přání poskytovatele jsou někdy do testování zapojené i přímo ŽENY s.r.o.
Měsícem není brán kalendářní měsíc, ale počítá se vždy měsíc od data, kdy jste byla vybrána k testování. Nerozhoduje, kdy padne testovací výzva, ale doba, kdy jsou vybrány uživatelky k testování. V den a konkrétní čas, kdy se rozhodnete testovat, nijak nesouvisí s tím, kdy padne testovací výzva. Důležité je datum i hodina, kdy byla testerka vybrána. Pokud si nejste jistá, kdy jste byla vybrána, stačí se podívat do notifikací, tedy do zpráv, které vám chodí na váš profil.
Vše uvedeme na příkladu: Testerka si vytestovala hadřík Vileda. K testování byla vybrána 22. srpna v 14:34 hodin – to znamená, že v tuto dobu se objevila u zalistovaného příspěvku v levém sloupci a přišla jí notifikace s tím, že získává hadřík k otestování. Testovat tedy bude moc až 22. září po 14:34 hodin.
JAK SE DOZVÍM, CO SE BUDE TESTOVAT?
Každé dva týdny rozesíláme všem zaregistrovaným ženám emailový newsletter, ve kterém naleznete přehled, co se bude testovat v průběhu následujících 14 dní. Testovaný výrobek bude viděn den před testovací výzvou na hlavní stránce našeho webu.
JAKÝ JE DEN A HODINA TESTOVÁNÍ?
Přesná hodina nikdy není známá, z testovacího klíče se dozvíš hodinové rozmezí, ve kterém padne testovací výzva, tzn. objeví se ikona „Přihlásit se k testování produktu“. Na facebooku ŽENY s.r.o. se cca 24 hodin před vymezeným časovým úsekem objeví upozornění, že se blíží testování.
JAK SE PŘIHLÁSÍM NA KONKRÉTNÍ TESTOVÁNÍ PRODUKTU ČI SLUŽBY?
Je to jednoduché. V průběhu dané hodiny se objeví u testovacího produktu ikona „Přihlásit se k testování produktu“. Na tu stačí kliknout a automaticky se přihlásíte do testování. Po přihlášení se objevíte v levém sloupci mezi přihlášenými uživatelkami.
Důležitá upozornění:
Ve chvíli, kdy se testuje, musíte být přihlášená na webu a mít vyplněné veškeré údaje ve svém profilu do třetí úrovně.
PODLE ČEHO JSOU TESTERKY VYBÍRÁNY A KDY ZJISTÍM, ZDA JSEM ZÍSKALA TESTOVANÝ PRODUKT?
Vše je uvedeno v testovacím klíči, který je vždy uveřejněn u testovacího produktu.
Jestli jste uspěla, se dozvíte následující den nebo po ukončení testovací výzvy (pokud trvá déle než 24 hodin) a to v levé části u testovacího příspěvku, přijde vám notifikace a ještě obdržíte email s instrukcemi – jak hodnotit a do kdy vložit hodnocení.
PROČ MÁM TESTOVANÝ VÝROBEK HODNOTIT?
Vaše hodnocení – tj. udělení bodů na číselné ose a pak slovní vypsání kladů (plusů) a případně záporů (mínusů) – je podmínkou pro to, abyste s námi mohla testovat dále. Vaše osobní sdílení zkušeností s výrobkem případně službou, je smyslem celého konceptu testování a nedílnou součástí pravidel.
Hodnocení by mělo být v délce alespoň 3 až 5 vět a mělo by být vloženo do 2 týdnů po obdržení produktu či čerpání služby. O prodloužení období rozhoduje redakce.
JAK A KDY VYTESTOVANÝ PRODUKT ČI SLUŽBU OBDRŽÍM?
Produkty jsou rozesílány buď přímo od nás či od poskytovatele produktu či služby. Jsou zpravidla distribuovány druhý nebo třetí pracovní den po uveřejnění vítězných testerek.
Pokud vám produkt nedorazí do 7 pracovních dní od vyhlášení vítězných testerek, ozvěte se nám na email te*******@ze*****.cz a my doručení prověříme.
MOHU BÝT Z TESTOVÁNÍ VYŘAZENA?
Pokud nevložíte včas své hodnocení testovaného produktu, bohužel se nebudete moci účastnit dalších testování po dobu 3 měsíců.
Detailnější info získáte také při přečtení našich OBCHODNÍCH PODMÍNEK ZDE.
Zdroj foto: Marketa Jachymova