Pracujete ve školství? Otevíráte nový obchod s oblečením? Nebo prodáváte nemovitosti? Ať už je to tak, či tak, tisk letáčků se vyplatí zakomponovat do marketingové strategie každé firmy. Poradíme vám, kde se vyplatí tiskoviny využít.
Propagujte program veletrhu
Chystáte (se na) veletrh? Ať už stojíte v čele organizačního týmu, nebo na veletrhu budete pouze jako jeden z vystavovatelů, bez tisku reklamních letáků se zkrátka neobejdete.
Na leták můžete umístit například plánek místa s jednotlivými stánky a vystavovateli, nebo třeba podrobný program s konkrétními časy konání různých přednášek.
A pokud jste v roli vystavovatele, leták můžete využít pro propagaci firmy nebo promování jedinečné akce. Slevu navíc můžete nabídnout exkluzivně pouze účastníkům konference. Při plánování marketingové strategie proto na tisk letáku rozhodně nezapomeňte.
Uvítejte nováčky ve firmě
Pracujete ve větší firmě, kde nabírání nových zaměstnanců řešíte každou chvíli? Nejjednodušším způsobem, jak předat nováčkům všechny důležité informace, je umístit vše na přehledný leták. Na tiskovinu tak můžete doplnit například základní údaje o firmě nebo kontakty na kolegy či vedení firmy.
A pokud potřebujete nováčkům sdělit více informací, nezapomeňte při tisku letáků na QR kód. Skrze něj můžete nové kolegy přesměrovat na webové stránky, kde najdou potřebné informace. Ty navíc můžete aktualizovat podle potřeby.
Leták tak můžete skvěle zakomponovat do uvítacího balíčku. Kromě toho nezapomeňte na vizitky, bloky, samolepky nebo třeba propisky s vlastním logem. Vše můžete naskládat třeba do papírové tašky nebo krabičky. I ty si samozřejmě můžete nechat vyrobit s vlastním logem.
V případě, že plánujete tisk více typů produktů, zadejte vše jedné tiskárně. Budete tak mít jistotu, že vizuály všech výrobků budou vypadat jednotně. A také, že budou stejné i jednotlivé odstíny barev. V Profi Point4me vám rádi připraví individuální cenovou nabídku. Tisk letáků online tak můžete poptat ještě dnes.
Zaujměte jedinečnou akcí
Akční leták je evergreen. A není divu. Lepší způsob, jak upozornit zákazníky na skvělou nabídku, zkrátka neexistuje. Myslete na to, abyste tisk letáku vždy plánovali s předstihem. Budete tak mít jistotu, že se informace dostanou k příjemcům včas.
Tiskovinu můžete využít jak pro časově omezenou nabídku, tak například pro propagaci nově otevřené prodejny.
Nechte zákazníky soutěžit
Lidé milují soutěže. Proč jim tedy neudělat radost? V posledních letech jsou populární soutěže či akce, kde mohou zákazníci za nákup něco získat, nebo později nakoupit s výraznou slevou. Zkuste podobnou akci připravit i ve vaší firmě. Co třeba nabídnout zákazníkům k devíti šálkům kávy desátý zdarma? Nebo za šest návštěv v kosmetickém studiu slevu 30 % na další ošetření? Fantazii se meze nekladou. Za každou návštěvu či nákup pak mohou klienti sbírat třeba razítka nebo samolepky. Ty si můžete nechat společně s letáky vyrobit u tiskárny Profi Point4me.
Kromě toho můžete leták využít například při organizaci dětského dne, případně čtenářské výzvy. Na letáky natiskněte úkoly, které budou muset účastníci splnit. Ty si pak v tiskovině jednoduše odškrtnou a získají body. Z odevzdaných soutěžních karet pak snadno vyhodnotíte vítěze a odměníte ty nejlepší účastníky.
Zdroj: Wikipedia Commons, Profi Point4me
Foto: iStock