Musíte jít do bažin obstarat léčivé byliny. Ty jediné mohou zachránit vůdce Bratrstva. Na nic nečekejte a hned se tam vydejte, ovšem pozor na močálové žraloky. Hledejte rostliny se čtyřmi zelenými a čtyři oranžovými lístky. Až jich budete mít minimálně 5, vraťte se zpět a předejte je Cor Angarovi.
Ale bohužel ani vaše rychlá záchrana nepomůže a Y’Berion umírá. Předtím na chvíli procitnul a stačil říci, že Spáč je zlý arcidémon a další pokus o vyvolání by mohl dopadnout hůř. Cor Angar je velice inteligentní muž a dá na důvěru Y’Beriona v plán úniku mágů vody a předá vám klíč od Kalomovi truhly (ten utekl s pár templáři hledat Spáče sám). Vemte si z ní ohnisko a rukopis. Oba předměty zaneste do nového tábora.
K mágům vody vás ale nepustí stráže. Musíte znát heslo. Řekne vám ho Cronos, strážce magické rudy, nejdříve ho ale musíte přesvědčit. Jednoduše mu povězte vše o tom, co se událo. Pak vám už nic nebrání vstoupit do komnat mágů. Jděte přímo k nejvyššímu mágovi – Saturasovi. I jemu vše sdělte a předejte mu ohnisko i almanach. Saturas zmíní, že k tomu, aby mohli mágové odpálit rudnou haldu, díky čemuž by zničili bariéru, potřebují ještě 4 ohniskové kameny, které byly použity při tvorbě bariéry. Nabídněte se, že je získáte. Od Saturase dostanete mapu, kde se jednotlivé kameny nachází. Označme si všech 5 bodů.

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account