Společnost Pivovary Staropramen, jakožto průkopník v oblasti pivních mixů na českém trhu, přináší letošní novinku. Klasické nealkoholické pivní mixy COOL, které se od roku 2011 těší velké oblibě, byly obohaceny o nové varianty COOL+ Energy s výtažkem z guarany, kofeinem a vitamínem B5 a COOL+ Vitality s výtažkem z ženšenu, zinkem a vitamíny B5, B6 a C.

Kombinace benefitů a chutí v pivních mixech

Pivovary Staropramen zahajují novou éru ochuceného nealkoholického piva. Nová řada COOL+ není pouhým rozšířením sortimentu, ale také revolučním krokem směrem k osvěžujícím nápojům, které navíc poskytují zajímavé funkční výhody.

COOL+ je k dostání hned ve dvou variantách: COOL+ Energy s příchutí červeného pomeranče a grepu, který je obohacený o extrakt z guarany, kofein a vitamín B5, a COOL+ Vitality  s tropickou příchutí manga, ananasu a pomeranče, doplněný o extrakt z ženšenu, antioxidanty a vitamíny B5, B6 a C. Obě varianty jsou bez konzervantů a poskytují osvěžení a zároveň benefity pro aktivní životní styl.

Foto: se souhlasem Pivovary Staropramen

Aktivnější životní styl Čechů

Pivovary Staropramen touto novinkou reagují na měnící se preference a životní styl konzumentů. Stoupající obliba nealkoholických piv a pivních mixů v uplynulých letech není pouze výsledkem změn preferencí mezi mladými dospělými, ale spíše odrazem proměny životního stylu napříč celou společností. Lidé všech věkových kategorií jsou dnes mnohem aktivnější, sportují, cestují a dbají na zdravý životní styl. Zároveň si rádi dopřejí osvěžující nápoj na bázi piva.

„Pivní mixy vznikly původně jako kombinace ovocné složky a piva s nízkým obsahem alkoholu okolo 2 %. Dnes však téměř všechny pivní mixy, které se u nás konzumují, připadají na jejich nealkoholické varianty, které se na trhu objevily o pár let později,“ popisuje Kristina Odstrčilová, manažerka značky COOL ze společnosti Pivovary Staropramen a dodává: „COOL+ pivní mixy posouvá zase o krok dál. Věříme, že se bude těšit stejné oblibě jako jeho předchůdci.“

Nealkoholický pivní mix COOL je k dispozici v několika variantách, od již tradičních příchutí grepu a citronu po tmavou švestku.

Novinku podpoří reklamní kampaň „Vyždímej den naplno“, která odstartovala tento týden a k vidění bude v televizi, on-line, kinech i na vybraných prodejnách. S novým COOL+ se také bude možné setkat na akcích jako Běh pro Světlušku nebo Apetit piknik.

Zdroj: Pivovary Staropramen

Foto: se souhlasem Pivovary Staropramen

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account