Patříte-li mezi čtenáře našeho magazínu, jistě víte, že pro vás připravujeme zajímavé články a rozhovory. Zároveň však stále mapujeme i novinky z různých oblastí, v nichž může být někdy obtížné se orientovat. Zjednodušíme vám to a ty nejzajímavější najdete vždy shrnuté na jednom místě.

40 let krásy s Marionnaud

Užijte si předčasné Vánoce,Marionnaud slaví 40. narozeniny a své zákazníky odmění spoustou dárků. Až do 13. října 2024 se tak můžete těšit na velké akce s celou řadou výjimečných událostí, a to v kamenných prodejnách i on-line.

Od roku 1984 se Marionnaud dělí o svou vášeň pro krásu a její inovace prostřednictvím osobního přístupu, odborného poradenství, vysoce kvalifikovaných kosmetiček a výjimečných okamžiků. U příležitosti 40. výročí svého založení chce nyní Marionnaud poděkovat všem ženám a mužům, kteří s ní tuto cestu sdíleli.

Aby Marionnaud odměnila své zákazníky, nabízí svým členům při každém nákupu 100% výhru. Pro zákazníky jsou připraveny dárky od našich oblíbených značek, vouchery na výhodné slevy a mnoho dalších překvapení! Navštivte nás v prodejně nebo online na marionnaud.cz. Během tohoto výjimečného období nabízí Marionnaud každý čtvrtek exkluzivní výhody.  Všem členům, včetně těch nových, zdvojnásobí Marionnaud věrnostní body nasbírané za nákupy a za každých utracených 5 000 Kč poskytne věrnostní poukaz v hodnotě 250 Kč.

Zákazníkům, kteří jsou věrní více než 20 let, nabízí Marionnaud možnost využívat tuto výhodu každý den a navíc jim ve věrnostní čtvrtek jejich body zečtyřnásobí.  Jako ocenění jejich neochvějné věrnosti, poskytne za každých 2 500 Kč útraty poukázku v hodnotě 250 Kč.

Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

V jeden den pak pozve 40 nejvěrnějších členů programu Marionnaud PRIVILEGE do prodejny a za jejich nákup vystaví voucher ve stejné hodnotě, a to až do výše 7 500 Kč. Všichni VIP a Diamond zákazníci obdrží za jakýkoliv nákup nad 5 000 Kč jako dárek deštník v limitované edici v barvě Marionnaud. Během tohoto svátečního období bude vyzdviženo 40 ikonických kosmetických produktů nabízených partnerskými značkami, které jsou již léta skutečnými ambasadory značky Marionnaud.  Patří mezi ně Estée Lauder, Boss, Chloé, Clarins a Paco Rabanne.

V rámci akce, na které nechyběly ani Ženy s.r.o., jsme měli nejen možnost zhlédnout krátký film mapující 40 let historie Marionnaud, ale také ukázku rychlého a velmi přirozeného líčení. A víte, dámy, co by vám nemělo chybět v kabelce, abyste vás žádná situace nezaskočila? Není potřeba plná kosmetická taštička, svou krásu podtrhnete pomocí tří věcí – řasenky, multilíčidla a zlatého pera od YSL.

Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Designová domácí tělocvična pro rovnováhu těla a mysli

Stále někde pobíháme nebo sedíme u počítače a máme potíž najít si chvilku na protažení těla, přitom i zcela jednoduché cviky mnoho zmůžou. Celodřevěný modulární set pro domácí cvičení SANA, prvotní produkt řady Javorina GYM, umožňuje dokonale protáhnout celé tělo, navíc představuje krásný designový prvek do každé domácnosti. Řada svým zaměřením naplňuje vizi současného rozsáhlého projektu Javorina Rebirth.

Holistický přístup k domovu i k životu patří mezi základní hodnotové pilíře značky. S vizí 360° domácnosti směřuje Javorina k celostní koncepci bydlení, v níž jednotlivé kusy nábytku představují inteligentní předměty každodenní potřeby, které citlivě pronikají do všech aspektů osobního lifestylu. Produktová řada Javorina GYM vznikla z potřeby vnést do každodenního života pohyb, který je pro tělo přirozenou součástí.

Na vývoji cvičícího setu se podílela řada odborníků. Jedním z nich je PhDr. Kryštof Kuba, Ph.D., odborný garant a konzultující fyzioterapeut z certifikované McKenzie kliniky v Kladně: „Moje snaha a úsilí, které projektu věnuji, vychází z touhy motivovat lidi k efektivnímu vkládání času do funkčního pohybu, jenž má být pestrý a přístupný. Dubová hrazda od Javoriny je pro mě oku lahodícího prvek, který má v lidech vyvolat chuť se v domácím nebo pracovním prostředí rozpohybovat”, doplňuje PhDr. Kuba. Právě ve spolupráci s ním vznikla v rámci vývoje produktu série cvičení zaměřená na prevenci proti zhoršené mobilitě a následkům sedavého zaměstnání. „Pokud myšlenka Javorina GYM svou dostupností k jednoduchému pohybu v domácím prostředí odstraní stovkám lidí bolesti hrudní páteře, beder nebo ramen, budu spokojen. Stačí, aby šli kolem a chtěli se toho krásného kusu dřeva dotknout, pověsit se, protáhnout se,” dodává PhDr. Kuba.

Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Javorina GYM pro domácí cvičení slouží těm, kteří ve svém domově hledají well-being útočiště pro unavené tělo a roztěkanou mysl. Srdcem produktové řady je nástěnná hrazda SANA s opěrnou deskou navržená pro uvolnění, protažení a posílení celého těla. Pomyslný symbol vykřičníku vtisknutý do jejího tvaru metaforicky vyzývá k tomu zastavit se a osvobodit z nastavené rutiny a vleku povinností, kterými je naše existence dennodenně konfrontována.

Všechny moduly a prvky setu mají propracovanou konstrukci, která pod dokonale zbroušeným dubovým pláštěm skrývá železnou páteř pro zaručení vysoké nosnosti (až 150 kg) a bezpečnosti výrobku. Design je doplněn magnety, kterými se hrazdy v základní sestavě připnou k opěrné desce ve chvíli, kdy je zrovna nepotřebujeme. Cvičící set SANA se skládá z nástěnné hrazdy SANA WallBar s opěrnou deskou a dvou modulárních hrazd SANA Basic Bars. Úplná podoba setu zahrnuje navíc doplňkové hrazdy SANA Standard/Large Bar a lavici SANA Bench, které se dokupují zvlášť.

Kromě versatility a funkčnosti představuje kolekce SANA elegantní designový prvek oslavující přirozenou krásu masivního dubu. Autorem tvarosloví kolekce SANA je slovenský designér Tomáš Králsobící v Lausanne. Jeho tvorba, ovlivněna zkušeností švýcarské kvality, v sobě nese cit pro detail i zvědavost směřovanou k materiálu a jeho možnostem. Oblé linie doplňků pro domácí cvičení přímo odkazují ke kolekci JURO, kterou Javorina představila v roce 2018 (mj. oceněna BIG SEE Product Design Award 2024). Obě kolekce tak umožňují vzájemnou vizuální provázanost a kombinatoriku.

Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Konec popadaným lahvičkám v koupelně

V rámci prvního ročníku festivalu Rohan Design District bylo možné absolvovat bohatý program včetně prohlídky nejrůznějších budov a showroomů. Do akce se zapojilo také studio boq architekti, které představilo unikátní policový systém do koupelen, který snadno uchytíte na zástěnu sprchového koutu. Jednoduše, bez vrtání, bez lepení. Magicky – magneticky. Polička be_myshelf je zároveň vlajkovou lodí nové designové značky haptic.

Málokoho minuly hádky o to, kdy konečně bude přidělaná polička v koupelně. Nyní jsou minulostí a s nimi i obavy o vrtání do obkladů. Poličku be_myshelf uchytí bez obtíží kdokoliv a okamžitě. Její kouzlo spočívá v silných magnetech, kterými je osazena jak polička, tak lišta ve stejné barvě, která se přiblíží z druhé strany skleněné zástěny sprchového koutu a… Cvak! Oba díly se magnetickou silou přitáhnou, máte hotovo.

Příběh vzniku značky haptic a jejího prvního výrobku dokonale ilustruje rčení o tom, že co si člověk neudělá sám, to nemá. „Hledali jsme minimalistickou designovou poličku s jednoduchou montáží a zjistili jsme, že neexistuje. Tak jsme ji vytvořili,vysvětluje Jana Stachová ze studia boq architekti. To vede se svým manželem Miroslavem a haptic je jejich společný projekt. „S policí be_myshelf žijeme už asi dva roky. Vyzkoušeli jsme několik technologií výroby od 3D tisku přes odlévání hmot do silikonových forem až po frézování a ohýbání hliníku. Ale hlavně jsme všechny prototypy testovali v ostrém provozu – u nás doma,“ popisuje vznik vlajkové lodi značky Miroslav Stach. „A vždycky, když jsme poličku sundali, protože ji bylo potřeba někam odnést nebo někomu ukázat, zjistili jsme, jak nám v koupelně chybí. To nás přesvědčilo, že by to mohlo fungovat, protože to tak třeba budou mít i ostatní,“ dodává.

Ačkoliv větší část designových kousků haptic vzniká sériovou výrobou, některé komponenty stále vznikají ručně v karlínském atelieru boq. Zde také veškeré soupravy kompletují a rozesílají. Police be_myshelf je navržena jako modulární systém, který můžete libovolně kombinovat. K základní polici si lze objednat mýdelničku a ohrádku (např. na zubní kartáčky), které si můžete podle vlastního gusta barevně poskládat. Polička be_myshelf je dostupná v pěti barvách – pure. nature. love. night. sky. – na haptic.store. Postupně by se značka haptic měla rozrůst o další komponenty a vstoupit tak do dalších částí domácnosti.

Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem boq architekti
Foto: se souhlasem boq architekti

Kam na výtečné (nejen) podzimní menu a jaké jsou trendy v pánské módě?

Říkáte si, co má společného jídlo a móda? Oblíbený hotel světových celebrit The Grand Mark slaví své 15. výročí a v rámci oslav uspořádal večer spojený s módní show krejčovství Blažek. Modely této české značky jsou totiž stejně luxusní a elegantní jako samotný hotel. Během večera byly podávány delikatesy místní kuchyně, která je však dostupná všem. Chcete-li si udělat hezký večer nebo zajít na příjemný oběd, restaurace Le Grill bude skvělou volbou.

Hotel The Grand Mark vždy patřil k místům, kde se s oblibou ubytovávali hollywoodští herci, světoví politici či sportovci. Za všechny můžeme jmenovat například švédského krále Karla XVI. Gustava, Ivanu Trump, Václava Klause, Julio Iglesiase, Beyonce, Alice Coopera, Toma Jonese, Johna Travoltu, Gerarda Depardie, Michaela Douglase, Johnnyho Deppa, Keanu Reevese, Jean-Claude van Damma, Ivana Lendla a mnoho dalších. Svou první svatbu s fotbalistou Gigi Buffonem zde oslavila Alena Šeredová. A proč jim učaroval právě tento hotel? Každá část budovy zde má svůj příběh a každý detail vypráví o jeho bohaté historii. Vysoké stropy, mramorové podlahy, krásně zdobené stěny a nádherné lustry dodávají interiéru pocit velkoleposti a elegance. Kapitolou samu pro sebe je velká zahrada, oáza zeleně, klidu a luxusu přímo uprostřed města. Stromy, kašny, keře, upravené cestičky a také vlastní rodina páva korunkatého, který je symbolem hotelu.

Pokoje jsou navrženy s ohledem na pohodlí hostů. Ať už hledáte romantický úkryt pro dva nebo prostorný apartmán pro celou rodinu, The Grand Mark Prague má pro každého něco. Každý pokoj je vlastním originálem a nabízí nejvyšší možný komfort, od dvoupatrového apartmánu přes pokoje s balkóny a výhledem do centra, až po apartmány se soukromými terasami a vířivkou. Pýchou hotelu je velkolepé střešní apartmá.

Tradice krejčovství Blažek se začala psát v roce 1992 a značka je dodnes synonymem kvality a elegance. Pánům na míru vytváří dokonale padnoucí oděvy z kvalitních přírodních materiálů a precizně zpracované.

Kvalitní bublinky se hodí pro každou příležitost

Dopřát si šumivé víno není nic neobvyklého, ale pokud se jedná o champagne či cavu, to už je trochu něco jiného. Tato vysoce kvalitní šumivá vína uspokojí i ty nejnáročnější. Když se naskytla možnost jejich ochutnávky, byla tedy jediná možná odpověď ano. V baru Forbína nás sommelier Tomáš Brůha provedl degustací devíti vybraných značek šumivých vín z portfolia Premier Wines and Spirits, k nimž napároval delikatesy připravené místním kuchařem (například kuřecí kroketu v bramborovém těstíčku s omáčkou Bernaise a wasabi má Forbína Bar ve stálé nabídce a je to dobrota). Nepatříte-li mezi znalce, asi vás nejvíce překvapí šumivá vína z Anglie. Ovšem když zjistíte, že část Anglie, kde se réva pěstuje, má stejné geologické podloží jako oblast Champagne ve Francii, již to taková záhada není. A musím říct, že ze všech představených značek a ročníků patřilo právě Gusbourne Brut Reserve 2019 k těm pro mě nejchutnějším. Pro představu si však o jednotlivých šumivých vínech přečtěte více.

Cava Cuvée Clasico Organic brut Codorníu je skvělou volbou pro ty, kteří touží po ekologickém a zároveň chutném nápoji. Toto moderní španělské šumivé víno nabízí svěží a ovocný profil s nádechem máslové briošky, jenž je ideální pro zahájení večera. Pořídíte na www.1er.cz za 220 Kč.

Zeleninové ratatouille v křehkém košíčku s parmazánovým chipsem; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Crémant de Bourgogne Blanc J. Cartron pochází z prestižní vinařské oblasti Francie a přináší s sebou kombinaci elegance a jemných bublin. Je výbornou volbou pro ty, kdo oceňují tradiční francouzské víno. Má ovocnou vůni s tóny sadového a citrusového ovoce, které se promítají i do samotné chuti. K dostání na www.1er.cz za 415 Kč.

Kachní kroketa v panko strouhance, miso majonéza, citrusový gel; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Riesling Sekt 2018 Von Buhl nabízí unikátní německou interpretaci šumivého vína. Jeho charakteristická kyselinka a delikátní perlení potěší ty, kteří hledají něco mimořádného a svěžího. Při ochutnání vám na jazyku zahrají tóny zralých jablíček, šťavnaté hrušky a citrusů s jemným tónem briošky. Seženete na www.1er.cz za 625 Kč.

Champagne Tradition brut H.BLIN představuje klasiku mezi šampaňskými víny. S vyváženou chutí a jemným perlením je ideální volbou pro luxusnější slavnostní přípitek. Středně plnou chuť krásně doplňuje středně intenzivní vůně plná ovocných tónů připomínajících červený rybíz, broskve nebo meruňky. Můžete zakoupit na www.1er.cz za 940 Kč.

Champagne Blanc de Noirs Grand Cru brut M. Arnould je výjimečné šampaňské, které vyniká plnou chutí a intenzivní vůní. Tato láhev je perfektní pro ty, kdo chtějí oslnit své hosty luxusním zážitkem. Jedná se o bohaté, ovocné a minerální bublinky. K dostání na www.1er.cz za 975 Kč.

Gravlax ze pstruha duhového, čerstvý sýr a kaviár z mořských řas; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Kuřecí kroketa v bramborovém těstíčku s omáčkou Bernaise a wasabi; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Brut Reserve 2019 Gusbourne je anglické šumivé víno, které dokazuje, že kvalitní bublinky nemusí nutně pocházet pouze z Francie. S touto lahví získáte osvěžující a komplexní chuťový zážitek. Má plnější šťavnatou chuť, která je krásně vyvážená, s tóny pomerančového květu, mandarinek a pečených jablíček. Koupíte na www.1er.cz za 1315 Kč.

Champagne Cuvée brut Piper-Heidsieck je známé svou bohatou a krémovou texturou, která potěší chuťové pohárky a dodá vašim oslavám nádech luxusu. Jedná se o jedno z nejoceňovanějších šampaňských na světě, jehož ovocná, lehká chuť je dána skvělou kombinací tří odrůd vín – Pinot Noir, Chardonnay a Meunier. Můžete pořídit na www.1er.cz za 1 245 Kč.

Champagne Classic brut Deutz kombinuje tradici s moderními prvky, což se projevuje v perfektní vyvážené a harmonické chuti. Tato láhev je ideální volbou pro všechny milovníky klasického šampaňského. Jedná se o krásně čisté, elegantní víno s osvěžující citronovou vůní a jemnou pěnou, které skvěle doplňuje květinové aroma s příchutí meruňky, zralého jablka a kouřově minerálních tónů. K sehnání na www.1er.cz za 1 415 Kč.

Champagne Brut Reserve Charles Heidsieck je proslulé svým jemným perlením a komplexní chutí, která zanechává dlouhý dojem na patře. Při jeho výrobě je dodrženo pravidlo 60/40/10: tedy 60 kvalitních parcel, 40 % rezervních vín a hlavně 10 let průměrného stáří rezervních vín. Tento šampaňský klenot je nezbytností pro každou významnou událost. Můžete zakoupit na www.1er.cz za 1 795 Kč.

Marinovaný bůček, uzená majonéza a pufovaná kůže; foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)
Foto: se souhlasem Kristýny Solničkové (Ženy s.r.o.)

Zdroj: Marionnaud, Javorina, boq architekti, Czech Inn Hotels, Premier Wines and Spirits

Foto: Shutterstock a se souhlasem Kristýna Solničkové (Ženy s.r.o.), boq architekti, Czech Inn Hotels

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account