Značka Snickers pomáhá v nové kampani společně s fotbalovými superhvězdami Bukayo Sakou a Lukou Modrićem vyhnout se „vlastňákům“. Značka čokolád, která je hrdou součástí Mars Inc., nabízí fotbalovým fanouškům strategii, jak překonat tyto nepříjemné okamžiky – vítěznou strategii poháněnou tyčinkami Snickers.

Hlavní televizní reklama se odehrává v holičství, kde si zákazník nechává ostříhat vlasy, zatímco je hluboce ponořený do fotbalového zápasu na obrazovce. Tim usedá do křesla mezi zákazníky, oči upřené na obrazovku, kde sleduje zápas svého týmu. Neudrží emoce na uzdě a na oslavu vítězného gólu prudce vyskočí ze sedadla, a kvůli tomu mu holič omylem ustřihne pruh vlasů. Do holičství následně přichází posila, tu hraje Bukayo Saka, a připomíná Timovi „vlastňák“, který si právě dal.

Na pomoc Timovi přichází asistent holiče, Luka Modrić, a jako dokonalé rychlé řešení jeho úsměvné chyby mu nabídne Snickers. Na obrazovce se objeví slogan kampaně – Vlastňák? Možná jen potřebuješ Snickers.

Foto: se souhlasem Snickers

Kromě toho, že jsou od dnešního dne hvězdami televizních obrazovek, Saka a Modrić také sdílejí prostřednictvím krátkého videa svůj pohled na některé z největších chyb fotbalových fanoušků. V něm hodnotí největší „vlastňáky“ milovníků fotbalu – zmeškání gólu, protože jste si šli zrovna koupit párek, příchod na stadion s lístkem v mobilu v momentě, kdy se vám každou chvíli vybije. „Vlastňáky“ oba hráči hodnotí od jedné do deseti a navíc odhalují i nějaké své vlastní.

Bukayo Saka poznamenal: „Všichni jsme někdy mimo hřiště udělali trapné ‚vlastňáky‘, ale nechat se ostříhat během zápasu svého týmu je jasná desítka na stupnici. Bylo skvělé vstoupit do hereckého světa po boku Luky a spolupracovat s týmem Snickers, aby se to stalo!“

Luka Modrić dodal: „Vlastňáky se budou stávat, i když je těžké si je přiznat – takže někdy prostě potřebujete Snickers, abyste se vrátili do hry. Byla to skvělá zábava hodnotit a bodovat nejvtipnější fotbalové chyby fanoušků, a dokonce být na jeden den asistentem holiče.“

Víme, že fanoušci ne vždy všechno zvládnou správně, takže jsme chtěli upozornit na největší ‚vlastňáky‘ národa, a kdo lépe by je mohl oživit než dvě z největších jmen ve fotbale. Kampaň s nadhledem se Sakou a Modrićem povzbuzuje fotbalové fanoušky, aby se zasmáli svým přešlapům, zatímco Snickers poskytuje pocit spokojenosti, který vás zachrání v momentech, kdy byste nejraději strčili hlavu do písku,” říká Réka Tóth Portfolio Manager Central Europe.

Zdroj: Snickers

Foto: se souhlasem Snickers

Tagy:
0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account