Pokud budu mluvit za sebe, tak už několik let jezdím ve větším rodinném voze. A to hlavně pro pocit, že převezu syna bezpečněji a na delší vzdálenosti je to pohodlné. Ale takové velké auto má i své nevýhody… ne všude se zaparkuje a spotřeba občas převyšuje původní očekávání.
A tak i já jsem se přidala do testování nového modelu Peugeot 2008. V běžném popisu tohoto vozu mj. stojí, že se jedná o nejsilnější benzinový motor u tohoto modelu – 1.2 Puretech ve vrcholné výbavě GT Line s 8stupňovým automatem.
A tak jsme se na to podívaly tak trošku jinak, po žensku… A vzaly jsme to z gruntu, tak tady několik postřehů.
Člověk si poměrně rychle zvykne na příjemné a sportovní sedačky a hlavně na pohodlnost, že se za vás auto zamkne, že upozorňuje na vůz v cestě a začně přibržďovat a nebo, že když nedáváte blinkr při přejezdu do druhého jízdního pruhu, tak hned poznáte, že buď omylem přejíždíte a nebo neblikáte!
Na druhou stranu při vynášení dětí a nákupů z auta, tzn. s plnýma rukama se kufr sám nezavře, tak občas dojde k prekérce, co z ruky odložit a zabouchnout.
Já osobně jsem si musela zvykat na “piano” v panelu, ve kterém jsou ovládací prvky. Chvilkami jsem měla pocit, že jsem jako v letadle. Ale vše je o zvyku, nakonec mi ovládání přišlo velice jednoduché a intuitivní. Podotýkám, že návod tam byl, ale tím jsem čas neztrácela. Proto uznávám, že to lze pochopit jako v mém případě i bez návodu!
Samotné řízení šlo extrémně lehce! Malý sportovní volant s režimy motoru normal, eko a sport, kdy je rozdíl opravdu znatelný. Ale je pravda, že toto ocenil více muž, to já jsem bez návodu úplně nepochopila a vlastně mi to přišlo nejprve zbytečné, ale s instrukcí musím uznat, že jsou situace, kdy se režimy vyplatí prohodit.
V porovnání ještě řízení žena vs muž, tak pro vyšší řidiče byl občas problém, že nebylo vidět na palubní desku za volantem, protože je poměrně nízko.
Jako každá jiná žena jsem při prvním pohledu hledala skříňky a různé úložné prostory. Největší vychytávkou pro mě bylo odklápění středového víčka s odkládacím prostorem, kam krásně pasuje a sedne telefon a nelítá nikde kolem! Tzn. nepotřebujete pořizovat ty lepivé úchytky, které stejně pořád padají.
Velká výhoda oproti velkému autu a za mě tedy největší ocenění je možnost lehkého zaparkování a nízká spotřeba! A i když jsme vyjeli za Prahu a rozhodně jsme Peugeot 2008 nešetřili, tak musím uznat, že auto skvěle sedí na silnici
Za mě je to auto super praktické do města a prostě takové více holčičí, ale když jsem to řekla před svou posádkou malých parťáků, tak prý rozhodně ne! Že prý je to i klučičí auto. A každopádně praktické, protože naskládáte tři malé děti i nákup. Děti myšleno na zadní sedačky samozřejmě 🙂

Kdyby mi někdo předem řekl, že jako zlatá barva, tak bych se lekla. Ale je fakt, že stejný model i stejnou barvu u Peugeot 2008 potkávám nyní čím dál častěji a dávám za pravdu – že je to dobrá kombinace. Moc mě to vlastně bavilo a vzhledově se mi líbilo zepředu i zezadu.

Kuk a spoustu šťastných kilometrů!
A opět veliké díky za možnost testování díky Ženavautě.cz

Tagy:
1 Komentář
  1. Hanka Vránová 12 měsíců ago

    No, tak takové autíčko by se mi určitě líbilo. Hlavně ten interiér vypadá fakt pěkně. My už na dnešní poměry máme starou rachotinu – jedničkovou Octavii. Na druhou stranu ale musím říct, že se mi to auto řídí opravdu dobře, jsem na ni prostě už zvyklá. S parkováním je to u ní také dost jednoduché, zvlášť od té doby, co do ní manžel tady odtud dokoupil parkovací senzory. Díky nim je to hračka.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account