Spousta z nás tráví na Instagramu podstatnou část dne, ale jen málo z nás je za sdílení svých fotek finančně ohodnocená. Získat finanční odměnu za sdílení fotky na Instagramu již není výsadou influencerů s více jak 100 000 sledujícími. Proč? Protože na českém trhu se nedávno objevila aplikace Reward Media, která propojuje firmy s influencery (se všemi uživateli Instagramu). Jako uživatelka se můžete zapojit do různých kampaní, které právě v aplikaci probíhají, a to již od 100 followerů.
Osobně jsem z aplikace nadšená, protože konečně můžu svůj instagramový účet s 1 800 sledujícími využít efektivněji.
A jak aplikace funguje?
Stáhnete si aplikaci v Appstoru. Tato mobilní aplikace funguje pouze na iPhonech (do konce června by měla být aplikace k dispozici i pro Android).
V aplikaci si vyberete kampaň od značky, kterou máte ráda a kterou chcete podpořit propagováním jejího produktu. Můžete si vybrat ze široké nabídky značek od módních, přes kosmetické, až po například minerální vody. Osobně jsem takto díky aplikaci objevila například energetický nápoj Samurai Shot, který je na přírodní bázi a ráda jsem ho na IG podpořila, protože je vynikající, když potřebujete během pracovního dne trochu “nakopnout” :).
S daným produktem se vyfotíte a fotku nahrajete na svůj Instagram s označením dané značky. Já jsem se vyfotila na narozeninové párty právě s drinkem Samurai Shot.
Ihned dostanete za sdílení zaplaceno. Cena za sdílení fotky je odvozena od počtu vašich sledujících a počtu srdíček, které daná fotka získá (např. u Samurai Shotu je cena za každé srdíčko 0.1 Kč a 0.04 Kč za každého sledujícího – takže já jsem měla z této kampaně 82 Kč). Jedinou nevýhodou je, že si můžete zažádat o platbu po dosažení min. 1 000 Kč. Nicméně, ta částka se vám neustále navyšuje s každou kampaní, do které se zapojíte, takže se nemusíte bát, že by se někde “zasekla”. Pro vyplacení částky je potřeba se zapojit pak do více kampaní. Mně už bylo prvních 1 000 Kč vyplaceno na účet :). Zapojila jsem se nejen do kampaně se značkou Samurai Shot, Ondrášovkou, Yves Rocher, ale i Arénou Pavly Kladivové.
Mezi právě probíhajícími kampaněmi najdete např. Brit (krmivo pro mazlíčky), Samurai Shot, Yves Rocher, French Connection, Aréna Pavly Kladivové, Black Fox a dlaší. Osobně moc nevařím a domácího mazlíčka nemám, takže jsem se do dalších kampaní nezapojila. Nicméně, jsem ve střehu, až spustí další firmy své kampaně :). Každý týden tam přibývají další.
Je to i skvělá příležitost pro firmy, jak zpropagovat jejich produkty na Instagramu. Pokud vás to zajímá z pohledu firmy, mrkněte na https://reward.media/cz/pro-firmy a tady se můžete podívat na případové studie některých značek https://reward.media/cz/pripadove-studie