Je to již pár měsíců, co jsme spustili aplikaci Reward na propojení značek s influencery (uživately) na Instagramu. V tuto chvíli jsme dokonce pokořili hranici tisíce influencerů, kteří se pravidelně zapojují do stovek kampaní. Jedná se o značky jako je Hollandia, Yves Rocher, Bubbleology, Ondrášovka, nebo Brit. Výsledky kampaní naleznetev v případových studiích, kde jsou zobrazené příspěvky jednotlivých influencerů.
Kdo se do kampaně může zapojit?
Do kampaní se nezapojují pouze “profesionální” influencerky, ale také ženy na mateřské dovolené, které baví Instagram. Pavla Kvítková právě říká: “Mohu si tak přivydělat na mateřské dovolené.” Většina kampaní, do kterých se lze zapojit v rámci aplikace Reward, je už od 1 000 followerů (některé i od 100 followerů). “Reward využívám z toho důvodu, že si můžu přivydělat i když nemám velký počet followerů,” odpovídá Aneta Kalátová.
Například kampaň od ryze české značky Hollandie je nastavená právě od 1 000 followerů a zapojit se do ní je velice jednoduché. Stačí si zakoupit jejich nový produkt ZMRZKA, vyfotit se svým dítětem jak například rozbalujete obal a nahrát fotku na svůj Instagram. Poté hned vidíte, jakou částku jste si vydělali. Máte-li například 10 000 followerů a příspěvek s Hollandií získá 500 lajků, bude vaše odměna (10 000 x 0,1 Kč) + (500 x 0,2 Kč) = 1 100 Kč. Až si vyděláte min. 2 000 Kč, můžete si kdykoliv zažádat o vyplacení částky na váš bankovní účet. “Vyplácíte peníze maiximálně do 14 dnů, takže nemusím dlouho čekat,” říká Angie. Vydělané peníze se vám nikam neztrácejí. V aplikaci můžete sledovat, jakou částku jste si již vydělali. Takže zapojíte-li se například do dvou kampaní, můžete si hned zažádat o vyplacení.
Jak se do kampaně můžete zapojit?
Jak konkrétně se zapojit do kampaně si můžete přečíst v mém minulém článku Jak si vydělat na Instagramu snadno a rychle.
Zapojení do kampaně je jednoduché a přehledné. “Jako pozitivum vidím jasně daná pravidla a návod, jak u dané kampaně postupovat,” říká D.a.n.i.ela_s. Každá kampaň je stručná a jasná. Popis kampaně a její cíl je sepsaný do jednoho krátkého paragrafu. Další bod je věnovaný požadavkům, jak se může influencer do kampaně zapojit. Je důležité, aby výsledek (tedy váš příspěvek) byl shodný s tím, co od vás značka požaduje (v popisku kampaně naleznete tři ilustrační fotografie).
Nesplníte-li jako influencer požadavky kampaně (nebo jeden z požadavků), váš příspěvek nebude schválen. A vzhledem k tomu, že se každý influencer může do kampaně zapojit pouze jednou, není možné to zkusit podruhé. Proto je důležité si pečlivě přečíst zadání a požadavky kampaně. Občas influencer nasdílí fotku, která v žádném případě neodpovídá ilustračním fotografiím nebo produkt není vůbec viditelný či produkt není vůbec popsaný v komentáři. V takovém případě je příspěvek zamítnutý a influencer nemá nárok na finanční odměnu.
Každý týden přidáváme nové kampaně, do kterých se můžete zapojit. Spustí-li se nová kampaň, zašleme vám ihned notifikaci, takže vám žádná kampaň neunikne :). Samozřejmě není podmínkou se do každé kampaně zapojit. Je tak jen a jen na vás, jaký love brand chcete podpořit. Kateřina z Blonde_blog_for_you právě říká: “Nikdo mě do ničeho a nikam netlačí. Sama si vyberu podle chuti za čím stojím a čemu chci udělat reklamu. Co chci podpořit!”
Kde naleznete více informací?
Více informací o aplikaci naleznete na webu nebo si aplikaci můžete přímo stáhnout v App storu nebo Google Play.
Zajímá-li vás, proč jsme s aplikací Reward na trh přišli, můžete si přečíst můj aktuální článek zde.
Máte-li dotaz k apliaci, kdykoliv se ozvěte na in**@re****.media.